Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zrob dokladniejsze te logi 011 bo do obrotów 2800 to troszke malo ale wydaje mi sie z emozna by nieco skrócić sztange bo slabe wysterowanie jest. te pompki 2 i 3 jak maja takie wartosci w grupie 023 to kwalfikuja sie do wymiany/regeneracji.
Nie mierz napiec bo to bezsensowne jest tak jak i vaquometrem za N75 tylko jak juz przed czyli ile daje pompa próżniowa nawet jak wciskasz hamulec.
Wirnik wypalony nigdy nie bedzie przeciez z plastiku nie jest jedynie co to moze miec wywiniete łopatki. Ktos zagladal tam do tej turbiny w sensie rozbierał ją, geometrie czyscił??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
11-10-2013, 17:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2013, 17:31 przez junak1956.)
nie wiem bo auto dopiero tydzień kupione ale jak dziś ściągałem wydech od turba to widać że było rozbierane chyba czyszczone bo ładnie działa sztanga. sztange skracałem o 2 obroty i nie robiłem logów tylko przejechałem bez zmian chyba że więcej trzeba wkręcić ja robiąc te logi już wróciłem do oryginału nie na skróconej balem się więcej skrócić. Jak odpala sztange powoli ciągnie nie energicznie ale w pełnym zakresie. Jak poznać czy turbo jest od tego silnika może ktoś inne założył nie wiem ale przeładowania nie było. Silnik błędów nie generuje. a vacuometr zakładałem na wejściu do gruchybyło bez hamulca dokładnie -5.8. Ładne auto nawet 300 na przejechane ale późno wstaje i pełna mocą na raz. Wymieniałem n 75 tylko pierburga nowy tata skądś kiedyś przyniósł jazda próbna i bez zmian. Czy możliwe jest żeby ktoś próbował go modyfikować i coś popsuł. Dziwne jest to że statyczne bs011 nie rusza sztanga obroty rosną i no o 20jednostek zmienia się między on a off.jestem w pracy to tych logów dziś już nie dam rady zrobić.
co można jeszcze spróbować zrobić.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Pierwsze co to wymien te wezyki podcisnieniowe i mozesz sprawdzic krucuec na pompie vaq czy nie ma luzów, Mozesz spiac wezyk bezposrednio z pompy vaq ( tu na tym rozgalezienou od weza serwa hamulcowego z pominieciem N75 odrazu do gruszki turbiny. Wtedy zrob loga dyn 011 ale tak do 3700 obr. zobaczymy jak wtedy bedzie wstawac to turbo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
dobrze kolego wesol tak zrobię jak mówisz. A co sądzisz o tym 011 w bs czy to normalne? Jakby króciec się ruszał to poxipol czy co. Czujnik temp na desce też źle pokazywał jest już nowy ale do kompa dobrze i jeszcze temp zewnętrznej źle pokazuje kawalek się przejedzie i pokazuje dobrze nie wiem dlaczego. Egr to według mnie jest zaślepiony bo fizycznie ja tego nie robiłem a bs 003 czy on czy off ciśnienie 445w trzeciej kolumnie.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
to jeszcze wez i albo ten egr umyj ( tak zeby ten grzybek byl czysty i dobrze zamykal szczelnie) albo poprostu wstaw zaslepke na kolekotr wydechowy na ta rurke harmonijke łączącą egr z wydechem. Moze byc tak ze tu jest gdzies nieszczelnosc i to co pompuje turbo ucieka poprostu w wydech. Nie wiem co tam u ciebie jest z tescie 011 ale jak jest ta nieszczelnosc gdzies na dolocie badz egr podwieszony to moze tak byc ze nawet jak sztanga chodzi w tescie to cisnienie nie wzrasta. Sprawdzales czy faktycznie w tescie tym sztanga sie rusza??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
tak sprawdzałem i nie chodzi ona wcale jakby n 75 nie sterował nią. Zaślepię jutro jeszcze ten egr lub sprawdzę czy ktoś go zaślepił. Ja mam tak jak w opisze auy i u mnie pracuje wszystko fajnie. Chyba że grucha trzyma i tak powoli ta sztanga chodzi albo małe podciśnienie dziękuję za rady jutro będę pracował jeśli ktoś ma jakieś sugestie jeszcze to bardzo proszę o pomoc i z góry bardzo za nią dziękuję.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie jest to wazne czy on chodzi ten egr czy nie chodzi. Wazne by byl zamkniety szczelnie bo jesli jest lekko otwarty to cisnienie nabite przez turbo ucieka. Wtedy tez bedzie taki wlasnie efekt jakby turbo póżno wstawalo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.