Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
proszę o analizę logów
#1
Witam kolega ma passata 2000r 1.9 ATJ 115km i jest problem późno wstaje turbo przy ok 2600 obrotów jest taki kop że prawie kopie kołami nie wiem czemu popuszczałem wydech czyli katalizator wykluczony patrzyłem na wirnik gorący jest ok nie wypalony wężyki sprawdzone ciśnienie na vacometrze przy n75 -0.6 stoi. 2i 3 pompowtrysk pokazuje w 013 po55 a 23 1.27 i -1.27 pomóżcie jeżeli możecie auto kupione nie znana historia sztanga przy turbo chodzi lekko napięcie do n75 przy wyłączonym zapłonie 12v i masa jak włączony zapłon to dziwnie między masą a pinem jednym 3v i między drugim i masą 8v. Proszę o analizę logów.
a zapomniałem egr musi być zaślepiony bo nie zmienia cisnienia w bs 003 i w bs 011 jak daje to nie zmienia się ciśnienie i sztanga nie pracuje dziwi mnie to strasznie.


Załączone pliki Miniatury
           
Odpowiedz




#2
zrob dokladniejsze te logi 011 bo do obrotów 2800 to troszke malo ale wydaje mi sie z emozna by nieco skrócić sztange bo slabe wysterowanie jest. te pompki 2 i 3 jak maja takie wartosci w grupie 023 to kwalfikuja sie do wymiany/regeneracji.
Nie mierz napiec bo to bezsensowne jest tak jak i vaquometrem za N75 tylko jak juz przed czyli ile daje pompa próżniowa nawet jak wciskasz hamulec.
Wirnik wypalony nigdy nie bedzie przeciez z plastiku nie jest jedynie co to moze miec wywiniete łopatki. Ktos zagladal tam do tej turbiny w sensie rozbierał ją, geometrie czyscił??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
nie wiem bo auto dopiero tydzień kupione ale jak dziś ściągałem wydech od turba to widać że było rozbierane chyba czyszczone bo ładnie działa sztanga. sztange skracałem o 2 obroty i nie robiłem logów tylko przejechałem bez zmian chyba że więcej trzeba wkręcić ja robiąc te logi już wróciłem do oryginału nie na skróconej balem się więcej skrócić. Jak odpala sztange powoli ciągnie nie energicznie ale w pełnym zakresie. Jak poznać czy turbo jest od tego silnika może ktoś inne założył nie wiem ale przeładowania nie było. Silnik błędów nie generuje. a vacuometr zakładałem na wejściu do gruchybyło bez hamulca dokładnie -5.8. Ładne auto nawet 300 na przejechane ale późno wstaje i pełna mocą na raz. Wymieniałem n 75 tylko pierburga nowy tata skądś kiedyś przyniósł jazda próbna i bez zmian. Czy możliwe jest żeby ktoś próbował go modyfikować i coś popsuł. Dziwne jest to że statyczne bs011 nie rusza sztanga obroty rosną i no o 20jednostek zmienia się między on a off.jestem w pracy to tych logów dziś już nie dam rady zrobić.
co można jeszcze spróbować zrobić.
Odpowiedz
#4
Pierwsze co to wymien te wezyki podcisnieniowe i mozesz sprawdzic krucuec na pompie vaq czy nie ma luzów, Mozesz spiac wezyk bezposrednio z pompy vaq ( tu na tym rozgalezienou od weza serwa hamulcowego z pominieciem N75 odrazu do gruszki turbiny. Wtedy zrob loga dyn 011 ale tak do 3700 obr. zobaczymy jak wtedy bedzie wstawac to turbo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#5
dobrze kolego wesol tak zrobię jak mówisz. A co sądzisz o tym 011 w bs czy to normalne? Jakby króciec się ruszał to poxipol czy co. Czujnik temp na desce też źle pokazywał jest już nowy ale do kompa dobrze i jeszcze temp zewnętrznej źle pokazuje kawalek się przejedzie i pokazuje dobrze nie wiem dlaczego. Egr to według mnie jest zaślepiony bo fizycznie ja tego nie robiłem a bs 003 czy on czy off ciśnienie 445w trzeciej kolumnie.
Odpowiedz
#6
to jeszcze wez i albo ten egr umyj ( tak zeby ten grzybek byl czysty i dobrze zamykal szczelnie) albo poprostu wstaw zaslepke na kolekotr wydechowy na ta rurke harmonijke łączącą egr z wydechem. Moze byc tak ze tu jest gdzies nieszczelnosc i to co pompuje turbo ucieka poprostu w wydech. Nie wiem co tam u ciebie jest z tescie 011 ale jak jest ta nieszczelnosc gdzies na dolocie badz egr podwieszony to moze tak byc ze nawet jak sztanga chodzi w tescie to cisnienie nie wzrasta. Sprawdzales czy faktycznie w tescie tym sztanga sie rusza??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#7
tak sprawdzałem i nie chodzi ona wcale jakby n 75 nie sterował nią. Zaślepię jutro jeszcze ten egr lub sprawdzę czy ktoś go zaślepił. Ja mam tak jak w opisze auy i u mnie pracuje wszystko fajnie. Chyba że grucha trzyma i tak powoli ta sztanga chodzi albo małe podciśnienie dziękuję za rady jutro będę pracował jeśli ktoś ma jakieś sugestie jeszcze to bardzo proszę o pomoc i z góry bardzo za nią dziękuję.
Odpowiedz
#8
nie jest to wazne czy on chodzi ten egr czy nie chodzi. Wazne by byl zamkniety szczelnie bo jesli jest lekko otwarty to cisnienie nabite przez turbo ucieka. Wtedy tez bedzie taki wlasnie efekt jakby turbo póżno wstawalo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Proszę o analizę. dj_lawa23 2 317 31-08-2023, 06:33
Ostatni post: dj_lawa23
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 15 1,318 30-08-2023, 06:14
Ostatni post: wesol
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 0 266 26-07-2023, 16:17
Ostatni post: lpbilusie@o2.pl
  Sharan 1.9 BVK 115KM nie zbiera się z dołu. Proszę o analizę logów. burry-gk 2 805 16-05-2023, 16:23
Ostatni post: wesol
  Prośba o analizę rysiekr 9 1,250 26-04-2023, 17:54
Ostatni post: wesol
  analiza logów AFN pupek 13 3,576 28-03-2023, 13:48
Ostatni post: jacektokarz5@gmail.com
  Sharan 1.9 AVG wielka prośba o analizę logów Lenino 7 1,432 15-09-2022, 21:23
Ostatni post: wesol
  Analiza logów 1.9 tdi AUY mati2810 2 939 12-05-2022, 06:16
Ostatni post: wesol
  Prośba o analizę logów 1.9 AUY Mikooo 5 1,575 12-04-2022, 14:26
Ostatni post: wesol
  Analiza Logów 1.9 TDi AUY Kozi 0 1,024 17-08-2019, 20:32
Ostatni post: Kozi

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości