Liczba postów: 252
Liczba wątków: 16
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
17-10-2013, 15:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-10-2013, 15:49 przez jolantcha61.)
witam własnie mam dostep do koncowki ac te pompki sa koło mnie wiec w poniedzialek bede je montował zobaczymy moge je wszytskie wyciagnac i pokrecic silnikiem zeby wypchło brud czy cos na co zwrocic uwage ? jak ustawic pompki na 180 czy 225 ? cena za komplet gosciu chce 1200zł od angola
ma ktos wymiary do auy jak po montazu ustawic pompki od głowicy 1,2,3,4 cylinadra? z góry dzieki dam znac jak po wymianie mam gwarancje 2 tyg mozna oddac
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
(17-10-2013, 11:55)jolantcha61 napisał(a): panowie wydaje mi sie ze turbo słabo wstaje ale auto idzie od 1700 przy 2000tys ma juz kopa do dwoch tez jest dobrze na moje
Powtarzam jeszcze raz wstaje dobrze to turbo. Nie wiem czego oczekujesz z ema pompowac juz przy 1400 max cisnienie?? Zreszta po co zeby dwumas i poloski wytrzymywaly dwa miesiace??
Logow nadal nie potrafisz zrobic poprawnie. Nie wiem jak juz pisac bo i tak kazdy robi jak uwaza. Jest porada jak robic logi. Po co logowac trzy grupy naraz to ja nie wiem no i czemu co 2000 obr silnika?? 013 023 to sie loguje statycznie bez gazu. Dynamicznie sie loguje 011 bo to jest wazne plus ewentualnie 008 bo tu widzimy ile paliwa idzie. Ale w sumie najlepiej to osobno robic logi tych obu grup. Inaczej te logi sa slabo czytelne bo odstepy miedzy zapisami sa w obrotach okolo 200-300 obr silnika czyli mamy zapis przy 1500 potem 1700 potem 2000 potem 2300. co sie dzieje tu pomiedzy to nie widzimy. Dasz osobno grupy to bedzie 1500, 1600 1700 1800 itd.
Ten ostatni log to co to jest? po zamianach pompek miejscami czy co?? ktore na ktore poszly. nic nie piszesz. mam sie domyslać czy jak??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 16
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
ten pierszy to jest na 6biegu jak najbardziej szarpie autem myslałem ze cos bedzie widac a drugi to pomyłka ale jak patrzyłem na postoju odpalony to w grupie 013 1. -32 2. -0.31 3.+0.16 4 + 0.19
w poniedziałek zmiana pompek zobaczymy co wyjdzie na pewno dam znac autem szarpie masakra kierownica drży....nie wiedziałem ze logi robi sie najlepiej na jednym kanale sorki ze tak dupe truje
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 16
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
no tez tak myslałem jak to mam sprawdzic dokładnie ? ale mam słabe te statyskyki na kanale 013 poza tym auto było u pompiarza i mówi ze pompki zobaczymy mam dogadane z gosciem od pompke ze w ciagu 2 tygodniu od kupna moge oddac
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
kolego ja ze swoim też jeżdziłem od mechanika do mechanika aż wkońcu powiedzieli mi ze trzeba rozebrac silnik bo na pierwszym cylindrze coś się dzieje wiec kupiłem drugi silnik i mam po problemie,a wydałem na mechaników wiecej niz za silnik dałem
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 16
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
21-10-2013, 15:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-10-2013, 15:56 przez jolantcha61.)
wiec tak jestem po wymianie 4 pompek auto chodzi igła lekko pali chyba ma chip bo na 2 biegu trakcja miga hehe tylko po odpaleniu chwile chodzi i zaczyna kopcic na niebiesko delikatnie nie mocno wczesniej dolałem mixolu moze z tego na 30 litrów jakies 100ml mixolu pompki wyregulowałem na 225 stopni na 180 nie mogłem bo probowałem okrecic silnikiem kluczem i nie mogłem chyba pompka blokowała
oringi były ładne nie wiem czemu jest lekko niebieski dym
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
21-10-2013, 18:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-10-2013, 18:59 przez wesol.)
wyglada ze sa okej. Az za dobrze. Lałes jakiegoś preparatu do wtrysków typu STP??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
gumki i uszczelki ogniowe musza byc nowe zakladane. Lanie oleju od dwusuwów daje raczje spokój ducha a nie zeby cos tam mialo to tak naprawde dawac. Tez dodaje co jakis czas taki olej. paliwa na stacjach raczje mamy dobre chyba ze kupujesz gdzies na lewo co to rozcienczaja rozne lakiery, bejce czy rozpuszczlaniki itp a tak to nie ma obawy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.