13-10-2012, 21:36
Ile wytrzyma tego nie wie nikt Nawet jak wyczyścisz wszystko dokładnie to i tak nie wiesz co jest z drugiej srony, są miejsca (jest ich bardzo dużo) gdzie nie da się zabezpieczyć stali od wewnątrz, można jakimiś rurkami wtryskiwać konserwacje, nawiercać dziurki, konserwować i potem plastikowe klipsy zakładać ale to i tak nie zapewni 100% ochrony. Mając używany samochód trzeba się z tym liczyć. Ja mojego sharana regularnie (co ok 2 miesiące) konserwuję miejscami. Wjeżdzam w robocie na podnośnik i jak widzę jakieś ogniska korozji to je usuwam, nie robię całego podwozia naraz bo to nie ma sensu. Ostatnio odbudowałem miejsca na podnośnik z przodu bo zgnite były, po zakończeniu spawania z zewnątrz zakonserwowałem jak wyżej napisałem ale w środku ten profil i tak z upływem czasu zacznie rdzewieć, chociaż nawaliłem do środka przez mały otwór dużo zabezpieczenia.