10-03-2016, 22:16
Co do spryskiwacza, musisz wyjąć tapicerkę pod lewą nogą (odchylić), z lewej strony masz wiązkę przewodów i w niej jest rurka do tylnego spryskiwacza (biała cienka). Ona jest łączona gumowym wężykiem, tak bliżej ściany grodziowej, niewygodny dostęp bo trzeba leżeć na progu.
Co do szyby, spróbuj wziąć kubek wody i sieknij nią w tą rozebraną szybę, tu gdzie masz podejrzenie przecieku - tylko nie wal kubkiem po szybie . Jak będziesz miał odchyloną tapicerkę spod lewej nogi to będzie widać, czy woda płynie po ściankach.
Ta gąbka w folii to wytłumienie, żeby elementy karoserii nie wpadały w drgania i nie brzęczały. Nadkole będzie mokre, bo koło wbija wodę wszędzie i dodatkowo jeszcze ścieka z góry.
Co do tej szybki, to lepiej ją wyjąć - trzeba zdemontować osłony od środka - uszczelkę pociągnąć dookoła sylikonem i dopiero złożyć. Pewniejsze. Ja zrobiłem tak u siebie po wymianie błotnika, uszczelka była już leciwa.
Co do szyby, spróbuj wziąć kubek wody i sieknij nią w tą rozebraną szybę, tu gdzie masz podejrzenie przecieku - tylko nie wal kubkiem po szybie . Jak będziesz miał odchyloną tapicerkę spod lewej nogi to będzie widać, czy woda płynie po ściankach.
Ta gąbka w folii to wytłumienie, żeby elementy karoserii nie wpadały w drgania i nie brzęczały. Nadkole będzie mokre, bo koło wbija wodę wszędzie i dodatkowo jeszcze ścieka z góry.
Co do tej szybki, to lepiej ją wyjąć - trzeba zdemontować osłony od środka - uszczelkę pociągnąć dookoła sylikonem i dopiero złożyć. Pewniejsze. Ja zrobiłem tak u siebie po wymianie błotnika, uszczelka była już leciwa.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)