11-10-2013, 18:15
Niestety tu jest problem. Jeszcze nigdzie nie spotkałem tego jako oddzielnej części. Ponadto jeżeli masz starszy typ zaciskow to po wyciągnięciu tloczka musisz wyciągnąć pierścień simering. Do tego są potrzebne długie szczypce. I wtedy jeśli masz starszy typ to można dostać, z powodu sprężyny która jest w środku, po zebach. Lub też w nowszym typie będzie to połączone w całość. Wyciagasz, sprawdzasz stan trzpiena od ręcznego. Przeczyszczasz, smarujesz smarem do hamulców, nie ŁT bo ci gumy pozzera. I składasz. Jak wrócę z roboty to może fotki porobię. Bo mam chyba jakiś zacięło w garażu i bedzie wszystko jasne.
A co do sprężyny chodziło chyba o tę co jest na zewnątrz zacisku na ramieniu dźwigni ręcznego.
A co do sprężyny chodziło chyba o tę co jest na zewnątrz zacisku na ramieniu dźwigni ręcznego.