Liczba postów: 39
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
No niestety wszystko na swoim miejscu jest :/ rozrząd ok , pompa ok , popychacze dobre, wałek rozrządu też ok ....dziś auto jedzie do innego magika może on coś poradzi..... znając życie to pewnie będzie jakaś pierdoła której nie umieją się doszukać :/
Liczba postów: 79
Liczba wątków: 12
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
1
co to znaczy rozrząd ok? mechanik przestawiał kąt wtrysku i było bez zmian czy tylko podniósl maskę zdjął osłonę i stwierdził że jest ok, bo to diesel a diesel musi dymic i klekotać?
Moja rada jest taka - zmień mechanika
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Jak nie masz innego rozwiązania, jedź do ASO niech Ci podepną vaga i powiedzą co i jak, oczywiście taniej by było gdzieś po garażach itp, możesz wrzucić tu jakieś logi, są sprytni może coś wyjdzie.Szukanie na ślepo raczej nie ma sensu.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 593
Liczba wątków: 96
Dołączył: Feb 2010
Reputacja:
3
No właśnie dobre pytanie. Znaki mogą być ok ale tylko na oko. Żeby ocenić czy kąt na pompie jest ok to niestety musi być komputer.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
znaki jak znaki. w VPkach ma zalozyc blokade na wale korbowym a walek rozrzadu zblokowac odpowiednim plaskownikiem na koncu. W tym samym momencie ma idealnie pasowac pin blokujacy na kolo pompy. To juz 90% sukcesu bo kąt wtrysku powinien w tym momencie byc prawie idealny. Ja u siebie w PDku dwa razy sciagalem pasek rozrzadu i po zlozeniu go ponownie nawet nie musialem korygowac kąt synchronizacji bo byl praktycznie niezmieniony. W poprzednim VPku tez pare razy grzebalem i nie bylo problemów. Trzeba tylko to robic albo z glową albo z blokadami na rozrzadzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
może i nie jest, ale komp nie tylko błędy pokazuje, trzeba też umieć interpretować to co pokazuje poza błędami, chociaż akurat specem od tego nie jestem. Jeśli chodzi o ASO to jakoś nie uważam, żeby to była wyrocznia, bo często nie potrafią znaleźć byle pierdoły, ale jeśli się nie ma nikogo sprawdzonego, to na sam komputer można zaryzykować i podjechać.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Ja bym bardziej raczej stawiał na niedomaganie popychaczy, może zły montaż,lub jakaś ich inna usterka. Auto przy zle złozonym rozrządie chodzi trochę inaczej. Tutaj bym sie przyjrzał bardziej popychacze i wałek rozrządu. Pozdro
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
Będę wiedziała jutro o co chodzi... auto dalej u mechanika stoi mówił , że opcji może być wiele a jedną z nich może być klin na kole pasowym ..... będą też sprawdzać kompresje silnika .....