23-11-2016, 21:52
Witam, jako nowy na forum nie chcę rozgrzebywać wątku ale ten jakby zamknąć, nie mogłem się powstrzymać czytając to wszystko oprócz tego ostatniego postu przed moim.
Buczy 100% pompka, nie np że procedura dopalania się zaczęła tylko by układ był w gotowości, podnosi ciśnienie na listwie skraca czas rozruchu auta zwłaszcza gdy wielu kierowców nie obserwuje zegarów i kontrolek tylko startuje silnik tak szybko, że nie wiem czy bym tak potrafił, nawet gdybym się spieszył. Dodam, że w niektórych autach po 2000r pompka załącza się przy każdym otwarciu drzwi kierowcy jeżeli kluczyk nie wylądował w stacyjce.
Jeżeli uczenia zabraknie to u mnie zabrakło, więc szukam i się zastanawiam gdzie leży przyczyna bo nie w pompce i bezpiecznikach.
Buczy 100% pompka, nie np że procedura dopalania się zaczęła tylko by układ był w gotowości, podnosi ciśnienie na listwie skraca czas rozruchu auta zwłaszcza gdy wielu kierowców nie obserwuje zegarów i kontrolek tylko startuje silnik tak szybko, że nie wiem czy bym tak potrafił, nawet gdybym się spieszył. Dodam, że w niektórych autach po 2000r pompka załącza się przy każdym otwarciu drzwi kierowcy jeżeli kluczyk nie wylądował w stacyjce.
Jeżeli uczenia zabraknie to u mnie zabrakło, więc szukam i się zastanawiam gdzie leży przyczyna bo nie w pompce i bezpiecznikach.