Liczba postów: 76
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
u mnie w octavi benzyna 2011 rok jest dokładnie tak samo, po dłuższym postoju każde otwarcie drzwi kierowcy powoduje wzbudzenie pompy paliwa, dodatkowo nie odpalisz auta bez wciśniętego sprzęgła (nawet pomimo że jest na "luzie")
Liczba postów: 617
Liczba wątków: 36
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
3
Pany, w starych autach pompa włączała się po kluczyku, w nowszych (VW) - właśnie po pociągnięciu klamki. Czy to lepsze rozwiązanie - wątpię.
Liczba postów: 76
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
dlatego napisałem że to w nowym aucie, w żadnym z aut VAG przed 2000 rokiem nie zaobserwowałem "ruchów" pompy paliwa przed przekręceniem kluczyka w stacyjce
Liczba postów: 279
Liczba wątków: 22
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
3
U mnie też buczy to jest pompa paliwa która dobija ciśnienie na listwie wtryskowej
[url=http://vag-[...]]
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
Jasny gwint!
Czego to nie wymyślą w bliżej nie określonym celu... To chyba taki fiuczer na wypadek jakbym przed kimś chciał uciec samochodem, już po otwarciu drzwi zaczyna się procedura uruchamiania silnika.
Ciekaw jeszcze czego mało użytecznego się doszukam, bo póki co to:
EGR
pompa wtórnego powietrza
dodatkowa elektryczna pompa układu chłodzenia
zmienna geometria dolotu
włączanie pompy paliwa otwarciem drzwi :-)
...
Co jeszcze dorzucicie?
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Denerwowało by mnie to kręcenie kluczykiem
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 111
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
kwestia przyzwyczajenia. SDI tez zawsze na 2 grzeje, więc odruchowo wychodzi.
Astra wybijała plomby od gleby
AleHandro zapewnia KOMFORT