24-08-2013, 21:42
Witam, jestem tu nowy, ale swojego sharana mam już ponad 6 lat.
Jest to 90 konny ANU na pompowtryskach, ale nie o tynm chciałem pisać, pzrynajmniej w tym poście. Auto prawie pół roku stało ( w garażu) przez dwumasę a jak już ją wymieniłem w końcu ( sam z kolegą) to zauważyłem ze nie działa klimatronik 2 strefowy. Przy załączaniu słychać jak zasprzęgla sprężarka ale nawiew zimnego powietrza nie pracuje. Jak reguluję prędkość dmuchawy w klimatroniku to przybywa skali ale silnik nie kręci. Pamiętam ze ostatnio działały tylko największe prędkości. Ciekawe że nie kręcą sie też obydwa wentylatory na chłodnicy, ale temperatura cieczy chłodzącej na środku skali. Przeczytałem na forum że jak zdejmę klapę schowka to ukaże mi się opornik który być moze ma pzrerwę. Dziś wyjąłem klapę ale zobaczyłem tylko czerwony plastikowy moduł oznaczony jako : ITR Leistungsmodul z kostką na 3 przewody przykręcony do czarnego pudełka a po prawej stronie plastykowa osłopna a pod nią coś, moze silnik dmuchawy też z wtyczką. Co mam padnięte?
Osłona zabezpieczona jakimiś fikuśnymi blaszkami które trudno będzie ściągnać. Poradźcie gdzie ten opornik? Silnik rozbierać?
Pozdrawiam,
Gienek.
Witam raz jeszcze!
Już jestem bliżej niż dalej, wyjąłem silnik dmuchawy , ma zużyte szczotki.
Niestety nie mam takich, czy ktoś może mi powiedzieć gdzie je kupić, ewentualnie od czego pasują. Zauważyłem że mają bardzo małą oporność- dużo miedzi, węglowe nie spasują.
Druga sprawa, podejżewam ten czerwony moduł że to jest ten opornik, i że jest walnięty, miedzy wyprowadzeniem 1 i 3 mam aż 5 kilo omów a między 2 przerwę. Czy ktoś może mi podać jakie mają być jego prawidłowe oporności. Na Allegro widziałem je od 30 do 100 zł, nie chciałbym kupić zepsutego.
Pozdrawiam,
Gienek.
Jest to 90 konny ANU na pompowtryskach, ale nie o tynm chciałem pisać, pzrynajmniej w tym poście. Auto prawie pół roku stało ( w garażu) przez dwumasę a jak już ją wymieniłem w końcu ( sam z kolegą) to zauważyłem ze nie działa klimatronik 2 strefowy. Przy załączaniu słychać jak zasprzęgla sprężarka ale nawiew zimnego powietrza nie pracuje. Jak reguluję prędkość dmuchawy w klimatroniku to przybywa skali ale silnik nie kręci. Pamiętam ze ostatnio działały tylko największe prędkości. Ciekawe że nie kręcą sie też obydwa wentylatory na chłodnicy, ale temperatura cieczy chłodzącej na środku skali. Przeczytałem na forum że jak zdejmę klapę schowka to ukaże mi się opornik który być moze ma pzrerwę. Dziś wyjąłem klapę ale zobaczyłem tylko czerwony plastikowy moduł oznaczony jako : ITR Leistungsmodul z kostką na 3 przewody przykręcony do czarnego pudełka a po prawej stronie plastykowa osłopna a pod nią coś, moze silnik dmuchawy też z wtyczką. Co mam padnięte?
Osłona zabezpieczona jakimiś fikuśnymi blaszkami które trudno będzie ściągnać. Poradźcie gdzie ten opornik? Silnik rozbierać?
Pozdrawiam,
Gienek.
Witam raz jeszcze!
Już jestem bliżej niż dalej, wyjąłem silnik dmuchawy , ma zużyte szczotki.
Niestety nie mam takich, czy ktoś może mi powiedzieć gdzie je kupić, ewentualnie od czego pasują. Zauważyłem że mają bardzo małą oporność- dużo miedzi, węglowe nie spasują.
Druga sprawa, podejżewam ten czerwony moduł że to jest ten opornik, i że jest walnięty, miedzy wyprowadzeniem 1 i 3 mam aż 5 kilo omów a między 2 przerwę. Czy ktoś może mi podać jakie mają być jego prawidłowe oporności. Na Allegro widziałem je od 30 do 100 zł, nie chciałbym kupić zepsutego.
Pozdrawiam,
Gienek.