Liczba postów: 53
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
Dziś w Sharanie pękła rurka wtryskiwacza idąca z pompy do trzeciego wtrysku.
Udało mi się nim przyjechać do domu, nie stwierdziłem jakichś objawów wadliwej pracy silnika.
Pytanka:
- Czy kupię taką nową i czy warto?
- Czemu tak się stało, czy to wynik jakiejś innej usterki czy po prostu korozja?
- Czy różni się ona np od rurki ze słabszego modelu (mój to 110 KM)?
- Na co zwrócić uwagę przy wymianie?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
sa takie same te rurki. Aczkolwiek nie wolno dorabiac tych rurek czy modzic cos przy nich. Te wszystkie cztery rurki sa tej samej dlugosci mimo ze sa powyginane w rozne strony.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
22-08-2013, 09:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-08-2013, 09:21 przez daneczek76.)
zwrócić na długość i kupić z metra rurki i założyć.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
kupic uzywki za grosze i po sprawie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 53
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
Oki.
Dzięki.
dziś do godziny 9:38 ;-) już było po robocie. Kupiłem za 20 zł używkę i założyłem. Działa.
Jeszcze raz dzięki.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
pekaja bo zazwycaj ktos przeforsuje przy dokrecaniu ale tez od tego ze podczas pracy cisnienie w tych rurkach jest pulsacyjne i te rurki sie prastuja tak leciutko i po ilus tam latach bywa taka wlasnei sytuacja ze potrafia pęknąć. Aczkolwiek nieczesto bo podobne rurki sa w CR- moze troszke krutsze i nie tak powywijane i tez raczje nie czesto pekają.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.