Liczba postów: 9
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
Tego sie spodziewalem i czestuje srube czesto wd40.
Auto stoi praktycznie 2 lata tylko raz bylem ad morzem i tato czesto pryska te nakretki odrdzewiaczem
Ciekawi mnie w jaki sposob opuscic piaste i co tam odkrecic aby nie narobic balaganu.
Tam gdzie kończy się ekonomia zaczyna się pasja
Liczba postów: 144
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Już o tym było.
Pneumat podchodzi z przedłużką i krzyżakiem
Fakt, górne śruby rdzewieją i bywa to problemem, ale nie zawsze,
Rdzewieją też śruby w zwrotnicy, ja jedną urwałem,
Należy odłączyć łączniki stabilizatora,
Po odkręceniu góry, docisnąć wachacz ku dołowi, umiejętnie wyjąć poduszki z łożyskami, i można wyjmować amortyzator.
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Kiedys przy wymianie łożyska górnego w makfersonie sie z tą śmieszną śrubą zmierzyłem, nie pomogło dwudniowe moczenie w WD.. imbus ukręcony. Upiłowałem brzeszczotem dookoła tą podkładke w kształcie Ufo☺
Liczba postów: 295
Liczba wątków: 28
Dołączył: Sep 2013
Reputacja:
0
Po co się bawić cola? tnij talerzyk kątówą i masz już górę zdemontować. Na złocie dostaniesz za 5 zł takie. Pasują z golfa 3. Osobiście tak robiłem i szybka i przyjemna naprawa. Jak coś to pisz to pomogę
Liczba postów: 200
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
1
w twoim wypadku już lepiej używkę ale wymiana jednej to nie jest najlepszy pomysł
Liczba postów: 473
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
3
Jak zjedziecie imbus to jeden ile sił ciągnie amor w bok. A drugi u góry kręci
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY