Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
16804 Katalizator czy sonda
#5
Jak znajdę trochę czasu i chęci to może wydrę ten katalozator i zerknę do wnętrza. Choć robota głupia - nie lubię demontować zapieczonych układów wydechowych.

Wcześniej miałem sporadyczne błedy wypadania zapłonów i braku zapłonu na 1 cylindrze ale po regulacji LPG, wymianie świec i wyczyszczeni stykow cewek błedy nie wracają.

Mieszanka obecnie jest na przyzwoitym poziomie. Testowane i regulowane podczas jazdy. Co do mocy to moje subiektywne odczucie bo nie bardzo mam z czym porównać, tylko raz jedziłem innym sharanem z tekim samym silnikiem ale jakoś też nie powalał na kolana (w końcu 1800kg robi swoje). Mam wrażenie bardzo cieniutkiego "dołu". Jak się czasem zagapię i zejdę blisko 2000obr a nie zredukuję biegu tylko zostanie np 3 lub 4 to depnięcie pozostawia wielkie rozczarowanie...
Znajomy nabył sharana sprzed liftu z silnikiem VR6 (więć deczko słabczym) w automacie i po pierwszej jeździe skomentował - "jaka moooc", no więc jak się pytam "gdzie ta moc?" Jeździ przyjemnie ale...

PS: Ja się zastanawiam, po kiego grzyba dwumas do tej VRki wsadzili. Przecież to chodzi gładziutko...
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz




Wiadomości w tym wątku
16804 Katalizator czy sonda - przez skimir - 09-08-2013, 18:49
RE: 16804 Katalizator czy sonda - przez wesol - 10-08-2013, 07:56
RE: 16804 Katalizator czy sonda - przez skimir - 10-08-2013, 15:36
RE: 16804 Katalizator czy sonda - przez wesol - 10-08-2013, 19:16
RE: 16804 Katalizator czy sonda - przez skimir - 10-08-2013, 20:12
RE: 16804 Katalizator czy sonda - przez wesol - 10-08-2013, 21:34
RE: 16804 Katalizator czy sonda - przez kogutelk - 26-09-2013, 09:15

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości