Liczba postów: 617
Liczba wątków: 36
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
3
Ja mam odwrotnie: jedynka to jedynka, dwójka to ok. 4 stopień, trójka - 5, czwórka i dalej - max. I też mnie to wkurza, bo nie da się płynnie regulować i brakuje wolnych obrotów.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
jakies zamienniki w tych opornicach czy moze cos majstrowane??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 617
Liczba wątków: 36
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
3
Ja mam oryginał, podmiana jeża nic nie dała. Mowa o klimatroniku.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ja bym wpierw co to przeropowal silniczek wiatraczka. Potem mozna obserwowac napeicie jakie jest na silniku zwiekszajac obroty na panelu. Mozna i vagiem to sobie podgladac jak i mierniczkiem wpiac sie w kabelki. Moze faktycznie panel skopany- kto wie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.