Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
dzisiaj zobaczyłęm u brata w galaxy ze ma egr zaslepiony i stwierdziłem ze też tak zrobie i zobacze jaka bedzie reakcja silnika i powioem wam szczerze ze auto zaczeło normalnie pracowac wtrysk nie staje tylko ładnie chodzi,a z chwilą podłaczenia zaczyna szarpać i wtrysk staje i auto kopci już sam zgłupiałem wychodzi na to ze przepływka jest dobra a cos innego mu dolega.nie mam siły juz na mojego sharika
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zacinajacy sie egr to silnikiem potrafi tak szarpac i obrotami tak ryucac ze w benzynowcach to nawet moze zgasnąć. W dieslach tez troche potrafia falowac obroty i taki nerwowy silnik jest jak sie dobrze zacina ten EGR. Zaslep go i po sprawie. JEgo udzial jest praktycznie znikomy i nie wplywa na prace silnika pod warunkiem ze jest sprawny. Jesli zaczyna switowac to dzieja sie cyki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
no tak tylko co on ma wspólnego z pierszym wtryskiem ze po odłączeniu wtrysk zaczyna działać a jak podłącze to wtrysk staje??
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
moze taki zbieg okolicznosci. Trodno powiedziec bo nie powinno to miec znaczenia. Moim zdaniem to cos nie tak z ta kabloteką, pinami we wtyczkach lub w ECMie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
15-08-2013, 14:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-08-2013, 14:56 przez wesol.)
ale oczym teraz piszesz. Co ma sterowanie podcisnieniowe klapy gaszacej ktora praktycznie reaguje tylko po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki czy EGR ktory dziala tez podczas zdejmowania nogi z gazu. N75 od turbiny tez zaczyna zmieniac swoja pracy dopiero powyzej 3000 obr jak depczemy pedalem gazu w podloge?? Mozesz nawet wszystkie wezyki te uciac nożem i to nie ma wplywy na prace pompowtrysków. Nie wierze ze tu ma cos wspolnego PD z EGR'em. Porpostu zle cos sprawdzane i tyle. Taka moja opinia. Trzeba sprawdzic nie tylko przejsice kabloteki tak w stanie spoczynku. Przeciez nikt nie mowi ze kable moga stykac czasami a czasami nie stykac podczas drgan. Kabel nawet pękniety moze czasamis tykac dwa dni a czasami moze tydzien byc przerwa. Sprawdzac trzeba pozadnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
lkolego @wesoł kabloteka jest sprawdzona od PD do ECM io jkest wszystko ok,jeszcze raz powtórze ze po odłączeniu przepływomierza czy EGR-u pompowtrysk zaczyna działac a po podłączeniu tych rzeczy przestaje wiec coś musi miec z tym wspólnego.przepływka jak jest odłaczona to auto mułowate jest,a po odłaczeniu egr-u auto smiga aż miło wiec nie wiem o co chodzi,czy wogule ma tu coś wspólnego kabloteka skoro takie jaja się dzieją.
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
podmien ECM od innego auta.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.