Liczba postów: 78
Liczba wątków: 11
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
2
Witam. Mam duży problem - postanowiłem nabić klimatyzację po teście na szczelność okazały się rurki do wymiany więc zakup używanych w dobrym stanie z osuszaczem kolejna jazda do fachowców układ szczelny jakieś problemy z dobiciem ale się udało i klima pochodziła 10 min. Zatarła się sprężarka ... ;( Dziwne że pochodziła tylko chwile ale cóż... Teraz jak jadę to śmierdzi i leci dym z paska wielorowkowego już nie chciałem tego robić bo wytrzymam bez klimy ale wychodzi na to, że i tak musze zmienić sprężarke która ma u mnie symbol SD7V16 mój Sharan 1997r 1.9TDI 110Km a jak szukam po symbolu to wychodzi, że to sprężarka z 2.8 czy te sprężarki były montowane i tu i tu? Pytam gdyż nie chcę kupić sprężarki która ma poźniej tylko leżeć.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
sprezarka ma pasowac pod mocowania i podejscia wezy srednice itp. To czy to bedzie z opla czy innej marki to nieistotne.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 65
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
29-07-2013, 23:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-07-2013, 23:46 przez motik1.)
witam taka sprezarka jest u mnie w bvk 06r tez zatarłem potem płukanie całego ukladu nieszczelnosc usunięta pękła rurka zarobiona od nowa sprezarka z gwarancja 950 zł i hula po roku padł elektromagnes wiec przełozyłem ze starej hula do dziś bardzo dobrze musisz wypłukac cały układ przód i tył i dobry kompresor bedzie hulac laski nie robi troche roboty jest ale potem korzystasz. a jak sprawdzenie to azot i około 25 atmosfer bo tyle bedzie w układzie przy duzej temp i wyjdzie dziura a nie na kombajny. tam nabic tylko. Przy moim ugnil przewód na prawej podlużnicy pod opaskami reszta ok.