04-06-2011, 18:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-06-2011, 18:18 przez sikorek121.)
Hejka. Przerabiałem temat mechanizmu wycieraczek wczoraj. Kupiłem wałek z brązu i wytoczyłem nowe tulejki ( fi wewn. 14mm, zewn. 16mm, wysokość 15mm) Ja toczyłem bo miałem możliwości ale również można poszukać tulejek od rozrusznika w tych wymiarach. Najlepiej przejechać otwór rozwiertakiem fi 14 bo taki jest wymiar swożnia mechanizmu. Kalamitki (smarowniczki fi6) tylko sprawdzić jak głęboko się wkręcaję by nie zablokowały swożnia. Teraz przy każdej wymianie filtra kabinowego przepuszczę smar i będzie spokój. Ramiona przestały skakać i działają bardzo płynnie. 3 godziny roboty i myślę że będzie ok. Podpatrzyłem z tego linku powyżej. Pozdrawiam.
Zapomniałem dodać tulejki muszą być 4 szt. Srodkowej podpory nie ruszałem bo nie miała luzów.
Zapomniałem dodać tulejki muszą być 4 szt. Srodkowej podpory nie ruszałem bo nie miała luzów.