18-05-2012, 11:21
(18-05-2012, 09:49)Y369 napisał(a): Dowiedziałem się z innego forum, że problemem jest "niewłaściwy montaż (pozycja wyjściowa) całej mechaniki ramion-dźwigni". Jeśli źle się ustawiło całość mechanizmu wycieraczek po ich wcześniejszej naprawie mogą wystąpić opisane objawy. Niestety w celu usunięcia tej przypadłości należy całość ponownie zdemontować, a nstępnie metodą prób i błędów dochodzić do ich poprawnej pracy. Oczywiście dodatkowo zaznaczyć należy odpowiednimi markerami właściwe miejsca ich położenia celem uniknięcia podobnych przypadłości w przyszłości. Ciekaw jestem tylko czy dłuższa jazda z takimi wycieraczkami bez ich właściwej regulacji nie doprowadzi do jakiś komplikacji, które w konsekwencji podniosą koszt naprawy o wiele bardziej aniżeli ponowne ich zdjęcie i doprowadzenie do stanu "bezczkawkowego"? Pozdrawiam.Sory ale odkrecenie i potem przykrecenie3śrub nic nie zmieni to nie ma sensu jedyną opcja to źle przykręcone ramiona wycieraczek.
Zrób co napisałem i odpisz czy jest ok czy nie u mnie jest ok...
Powodzenia...