18-05-2012, 09:49
Dowiedziałem się z innego forum, że problemem jest "niewłaściwy montaż (pozycja wyjściowa) całej mechaniki ramion-dźwigni". Jeśli źle się ustawiło całość mechanizmu wycieraczek po ich wcześniejszej naprawie mogą wystąpić opisane objawy. Niestety w celu usunięcia tej przypadłości należy całość ponownie zdemontować, a nstępnie metodą prób i błędów dochodzić do ich poprawnej pracy. Oczywiście dodatkowo zaznaczyć należy odpowiednimi markerami właściwe miejsca ich położenia celem uniknięcia podobnych przypadłości w przyszłości. Ciekaw jestem tylko czy dłuższa jazda z takimi wycieraczkami bez ich właściwej regulacji nie doprowadzi do jakiś komplikacji, które w konsekwencji podniosą koszt naprawy o wiele bardziej aniżeli ponowne ich zdjęcie i doprowadzenie do stanu "bezczkawkowego"? Pozdrawiam.