05-01-2019, 16:02
Problem leżał w sterowniku silniczka po wymianie całości silnika i sterownika działa poprawnie.Tak na marginesie podejrzewam że sam uszkodziłem sterownik podawając na niego napięcie z aku.
i jeszcze jedno pytanie co do bezpiecznika 33 z tego co pamiętam w instrukcji pisze że ma być 25A ja odkąd pamiętam mam 10A nigdy go nie paliło a spalił się raz przy włączeniu przymarzniętych wycieraczek i drugi raz jak składałem mechanizm i zblokowały mi się pióra.Wystarczy wsadzić prawidłowy 25A i będzie git?
i jeszcze jedno pytanie co do bezpiecznika 33 z tego co pamiętam w instrukcji pisze że ma być 25A ja odkąd pamiętam mam 10A nigdy go nie paliło a spalił się raz przy włączeniu przymarzniętych wycieraczek i drugi raz jak składałem mechanizm i zblokowały mi się pióra.Wystarczy wsadzić prawidłowy 25A i będzie git?