Witam.
Jeżeli podałeś zasilanie na pin 1 i 5 i silnik normalnie obracał mechanizmem, gdy wszystko było normalnie skręcone, to teoretycznie można awarię samego silnika wykluczyć, chyba, że to był przypadek więc prawdopodobnie problem będzie leżał w płytce sterującej zabudowanej na silniczku bądź w przekaźniku/instalacji, nie pamiętam tylko co steruje przekaźnikiem i czy przy po podaniu zasilania na 1 i 5 silnik powinien sam ruszyć, bo tak naprawdę to moduł centralnej elektryki, manetka i płytka na silniczku sterują nim i "rozdziałem" tego bezpośredniego zasilania, chyba, że jak wtyczka jest odpięta, to brak jest blokady przez układ na płytce i wtedy działa bezpośrednio, także pewnie problem leży na płytce, jeżeli instalacja/bezpieczniki/przekaźniki okażą się sprawne. Do płytki można się dostać i posprawdzać elementy, niestety część trzeba wylutować, żeby dobrze sprawdzić. Co do Twojego pytania o sam silnik, to tak w skrócie, to jeśli jego uzwojenie nie jest zwarte tylko np. przerwane z małą przerwą albo nadpalone, to indukcja też nastąpi tyle, że wytworzone pole będzie zbyt słabe aby obrócić silnik pod obciążeniem, ale obróci bez obciążenia ale tak jak pisaliśmy skoro bezpośrednio podpięty rusza mechanizmem więc można go wykluczyć. Co do sprawdzenia przekaźników, to na każdym jest zawsze rozrysowany schemat czyli gdzie przychodzi zasilanie na cewkę, a gdzie jest "przekazanie" prądu więc łatwo sprawdzić, gdybyś miał problem to zamieść zdjęcia tych schematów z przekaźników, to Ci napiszemy jak sprawdzić. Generalnie przekaźnik odciążający 100 jest dla kilku obwodów, więc jeśli reszta wyposażenia działa prawidłowo, to go też można teoretycznie wykluczyć, powinien być chyba tradycyjnie 4 nóżkowy czyli 85 i 86 cewka na którą podajesz + i - i wtedy między 30 i 87 powinieneś mieć przejście, bez napięcia powinien być rozwarty, czasem może mieć oznaczenia 1 i 2 cewka, 3 i 5 przejście, przekaźnik 53 powinien być taki sam co do budowy. Sprawdź, tak jak pisałem, co się dzieje prądami i napięciami na pin-ach wtyczki silnika (podpiętej) gdy włączasz poszczególne pozycje wycieraczek i też już będziesz wiedział czy instalacja/elementy dobre i sam silniczek (płytka) uszkodzona, a jeszcze prościej podjechać na szrot w okolicy i podpiąć drugi silniczek, jak i tak masz wszystko rozbebeszone.
Pozdrawiam
Jeżeli podałeś zasilanie na pin 1 i 5 i silnik normalnie obracał mechanizmem, gdy wszystko było normalnie skręcone, to teoretycznie można awarię samego silnika wykluczyć, chyba, że to był przypadek więc prawdopodobnie problem będzie leżał w płytce sterującej zabudowanej na silniczku bądź w przekaźniku/instalacji, nie pamiętam tylko co steruje przekaźnikiem i czy przy po podaniu zasilania na 1 i 5 silnik powinien sam ruszyć, bo tak naprawdę to moduł centralnej elektryki, manetka i płytka na silniczku sterują nim i "rozdziałem" tego bezpośredniego zasilania, chyba, że jak wtyczka jest odpięta, to brak jest blokady przez układ na płytce i wtedy działa bezpośrednio, także pewnie problem leży na płytce, jeżeli instalacja/bezpieczniki/przekaźniki okażą się sprawne. Do płytki można się dostać i posprawdzać elementy, niestety część trzeba wylutować, żeby dobrze sprawdzić. Co do Twojego pytania o sam silnik, to tak w skrócie, to jeśli jego uzwojenie nie jest zwarte tylko np. przerwane z małą przerwą albo nadpalone, to indukcja też nastąpi tyle, że wytworzone pole będzie zbyt słabe aby obrócić silnik pod obciążeniem, ale obróci bez obciążenia ale tak jak pisaliśmy skoro bezpośrednio podpięty rusza mechanizmem więc można go wykluczyć. Co do sprawdzenia przekaźników, to na każdym jest zawsze rozrysowany schemat czyli gdzie przychodzi zasilanie na cewkę, a gdzie jest "przekazanie" prądu więc łatwo sprawdzić, gdybyś miał problem to zamieść zdjęcia tych schematów z przekaźników, to Ci napiszemy jak sprawdzić. Generalnie przekaźnik odciążający 100 jest dla kilku obwodów, więc jeśli reszta wyposażenia działa prawidłowo, to go też można teoretycznie wykluczyć, powinien być chyba tradycyjnie 4 nóżkowy czyli 85 i 86 cewka na którą podajesz + i - i wtedy między 30 i 87 powinieneś mieć przejście, bez napięcia powinien być rozwarty, czasem może mieć oznaczenia 1 i 2 cewka, 3 i 5 przejście, przekaźnik 53 powinien być taki sam co do budowy. Sprawdź, tak jak pisałem, co się dzieje prądami i napięciami na pin-ach wtyczki silnika (podpiętej) gdy włączasz poszczególne pozycje wycieraczek i też już będziesz wiedział czy instalacja/elementy dobre i sam silniczek (płytka) uszkodzona, a jeszcze prościej podjechać na szrot w okolicy i podpiąć drugi silniczek, jak i tak masz wszystko rozbebeszone.
Pozdrawiam