Witam.
Jedziesz kolego na stację diagnostyczną na rolki i będziesz wszystko wiedział, najlepiej jak by jeszcze mieli stary sprzęt ze wskaźnikami analogowymi/wskazówkowymi i wtedy wciskając pomału hamulec widać, jak poszczególne koła hamują/nie hamują i czy siła hamowania jest odpowiednia. Ile kilometrów przejechałeś po tym remoncie, zdążyło się dotrzeć wszystko, pompa abs jest sprawna. Ja miałem podobnie u siebie i u innych np. zaraz po wymianie klocków/tarcz na nowe, bądź gdy nowe klocki były zakładane do tarcz z rantami i nie równo zebranymi, co widać dobrze zwłaszcza na tylnych tarczach często, bądź właśnie gdy tylne zaciski niedomagały.
Pozdrawiam
Jedziesz kolego na stację diagnostyczną na rolki i będziesz wszystko wiedział, najlepiej jak by jeszcze mieli stary sprzęt ze wskaźnikami analogowymi/wskazówkowymi i wtedy wciskając pomału hamulec widać, jak poszczególne koła hamują/nie hamują i czy siła hamowania jest odpowiednia. Ile kilometrów przejechałeś po tym remoncie, zdążyło się dotrzeć wszystko, pompa abs jest sprawna. Ja miałem podobnie u siebie i u innych np. zaraz po wymianie klocków/tarcz na nowe, bądź gdy nowe klocki były zakładane do tarcz z rantami i nie równo zebranymi, co widać dobrze zwłaszcza na tylnych tarczach często, bądź właśnie gdy tylne zaciski niedomagały.
Pozdrawiam