03-06-2013, 13:06
Po pierwsze - reklamuj, zadzwoń sobie i dowiedz się, czy przypadkiem nie możesz dochodzić zwrotu kosztów montażu i demontażu, w razie problemu z gościem - facet widać, że prowadzi działalność - nie sprzedaje sporadycznei, więc musi wystawić fakturę, bo musi mieć działalność, a co za tym idzie możesz się spodziewać, że nawet renowację, jako firma z tym związana mają przeprowadzić zgodnie ze sztuką, a to że ma być podkład, że trzeba odtłuścić itp to dziecko wie... postrasz skarbowym, a jak masz fakturę to rzecznikiem praw konsumenta - nie robisz nic tylko zgłaszasz a oni tam już za Ciebie dalej sprawę prowadzą... ja bym nie odpuścił.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...