01-07-2012, 08:48
Ja robie jeszcze inaczej. Zawsze po kupnie auta patrze jak wyglada bieznik. Nawet jesli jest rowny to obseruje go( notuje na kartce blabokosc bierznika po stronie zewn i wewn opony). Posmigam troche 10-15 tys km i sprawdzam bierznik. Jesli zaczyna ktoras strone ciac to wiadomo ze cos jest nie tak ze zbierznoscia. Dodam od siebie ze zawsze zbierznosc robie na czuja bez sprzetu i wychodzi mi zawsze idealnie. Geometri w autach to sie naustawialem wrzyciu tyle ze glowa boli na roznych sprzetach od wyrafinowanych po te słabsze. Sporo opli( astry, viki insignie antary) duzo chewroletów, fordów i innych marek. Nawet w tirach. W tych ostatnich to chyba kazdy sie domysla ze nie robi sie tego na sprzecie laserowym tylko wystarczy metrowka i mierzenie opony z przodu i z tyłu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.