10-06-2012, 01:32
według mądrej tabelki dla 225/35R19 minimalna szer. felgi 7,5 / optymalna 8 i max 9"
na szybko licząc dla 8" ET około 40 mm, ale może ocierać o rant błotnika (ale chyba nie będziesz takich ćwiczeń szpagatowych robił autem) ale trzeba przemyśleć aby opona w w środku nadkola się mieściła co jest dużo ważniejsze.
nie boisz się tak małego profilu - polskie dziury (choć mam podejrzenie, że nie w Polsce będziesz tym jeździł) ? może dasz się namówić na ekskluzywne felgi kute ? w moją sygnaturkę sobie zajrzyj.
druga sprawa waga. jak dasz ciężką felgę + dużo gumy to masz dużo masy nieresorowanej, trudno takie koło rozpędzić.. a potem jeszcze trudniej zatrzymać- co z mocą autka i jego systemem hamulcowym ?
na szybko licząc dla 8" ET około 40 mm, ale może ocierać o rant błotnika (ale chyba nie będziesz takich ćwiczeń szpagatowych robił autem) ale trzeba przemyśleć aby opona w w środku nadkola się mieściła co jest dużo ważniejsze.
nie boisz się tak małego profilu - polskie dziury (choć mam podejrzenie, że nie w Polsce będziesz tym jeździł) ? może dasz się namówić na ekskluzywne felgi kute ? w moją sygnaturkę sobie zajrzyj.
druga sprawa waga. jak dasz ciężką felgę + dużo gumy to masz dużo masy nieresorowanej, trudno takie koło rozpędzić.. a potem jeszcze trudniej zatrzymać- co z mocą autka i jego systemem hamulcowym ?
Jeżdżę na felgach KUTYCH firmy slik i dziur się nie boję - www.forgedwheels.pl