13-07-2013, 20:11
Napisałem na forum Forda, ale cisza. Napiszę więc i tu, bo a nuż ktoś wie to co mi potrzebne.
Otóż mój TPS nie wyłącza wtrysków przy hamowaniu silnikiem (stwierdzone przy pomocy interfejsu LPG), ELM pokazał mi kiedyś tam położenie przepustnicy ok 18 stopni (i brak jakichkolwiek błędów). Teraz nie mam możliwości pomierzenia parametrów na aucie, ale zrobiłem to z dwoma innymi przepływkami. I uzyskałem takie dane:
opory na pinach (licząc od strony kierowcy):
1-3 - 4,62 - stałe w całym zakresie
1-2 - 0,95 - 4,40
2-3 - 3,95 - 0,42
i druga przepływka:
1-3 - 3,82 - stałe w całym zakresie
1-2 - 0,71 - 3,68
2-3 - 3,27 - 0,38.
Czy ktoś może mi powiedzieć, czy te opory mieszczą się w jakiejś normie? Ew. może ktoś ma parametry napięciowe (do zmierzenia w aucie)? Albo co mam zmienić, aby wartość 18 stopni spadła do chyba wymaganej 16?
Otóż mój TPS nie wyłącza wtrysków przy hamowaniu silnikiem (stwierdzone przy pomocy interfejsu LPG), ELM pokazał mi kiedyś tam położenie przepustnicy ok 18 stopni (i brak jakichkolwiek błędów). Teraz nie mam możliwości pomierzenia parametrów na aucie, ale zrobiłem to z dwoma innymi przepływkami. I uzyskałem takie dane:
opory na pinach (licząc od strony kierowcy):
1-3 - 4,62 - stałe w całym zakresie
1-2 - 0,95 - 4,40
2-3 - 3,95 - 0,42
i druga przepływka:
1-3 - 3,82 - stałe w całym zakresie
1-2 - 0,71 - 3,68
2-3 - 3,27 - 0,38.
Czy ktoś może mi powiedzieć, czy te opory mieszczą się w jakiejś normie? Ew. może ktoś ma parametry napięciowe (do zmierzenia w aucie)? Albo co mam zmienić, aby wartość 18 stopni spadła do chyba wymaganej 16?