11-07-2013, 15:45
Hej dobra znalazłem odpowiedź na swoje pytania... chyba.
Prosiłbym o rozwianie moich wątpliwości ewentualnie jakby mógł ktoś to sprawdzić jak jest u nieg to byłoby miło.
Czujnik wysokiego ciśnienia - kolor szary - w podstawie filtra oleju - pojawia się na nim masa w momencie odpalenia silnika i jest cały czas (jak spadnie ciśnienie to masa znika) idzie do licznika kabelkiem koloru żółtego i jest to pin 8 w czerwonej wtyczce licznika.
Czujnik niskiego ciśnienia - kolor niebieski - po prawej stronie głowicy parząc od przodu. Masa pojawia się na nim w momencie włączenia zapłonu i po odpaleniu masa znika (chyba że ciśnienie jest złe to się pojawia). Idzie do licznika kablem czarno-niebieskim i wchodzi do licznika w czerwonej kostce jako pin 9.
Czy jest to racja? Jeżeli tak to u mnie wadliwy okazał się czujnik wysokiego ciśnienia ponieważ po odpaleniu nie było na nim masy, teraz na nowym masa pojawia się w momencie odpalenia.
Prosiłbym o rozwianie moich wątpliwości ewentualnie jakby mógł ktoś to sprawdzić jak jest u nieg to byłoby miło.
Czujnik wysokiego ciśnienia - kolor szary - w podstawie filtra oleju - pojawia się na nim masa w momencie odpalenia silnika i jest cały czas (jak spadnie ciśnienie to masa znika) idzie do licznika kabelkiem koloru żółtego i jest to pin 8 w czerwonej wtyczce licznika.
Czujnik niskiego ciśnienia - kolor niebieski - po prawej stronie głowicy parząc od przodu. Masa pojawia się na nim w momencie włączenia zapłonu i po odpaleniu masa znika (chyba że ciśnienie jest złe to się pojawia). Idzie do licznika kablem czarno-niebieskim i wchodzi do licznika w czerwonej kostce jako pin 9.
Czy jest to racja? Jeżeli tak to u mnie wadliwy okazał się czujnik wysokiego ciśnienia ponieważ po odpaleniu nie było na nim masy, teraz na nowym masa pojawia się w momencie odpalenia.