10-07-2013, 22:25
Tak wiem że się nie kontynuuje jazdy w takim stanie, dlatego zanim odpaliłem sprawdziłem to co mogłem na trasie, stan oleju i kulturę pracy silnika (wiem jak pracuje silnik bez smarowania bo kiedyś u znajomego turbina się rozszczelniła więc wiadomo co się stało).
Ważny fakt jest taki że kontrolka paliła się ponad 2k obrotów.
Znalazłem sposób na sprawdzenie okablowania czujnika niskiego ciśnienia. W trakcie pracy podać mu masę i kontrolka się zapaliła i jak odjąłem masę zaraz zgasła. Więc okablowanie tego czujnika jest ok i czujnik też nowy.
Interesuje mnie jak sprawdzić czy kable od czujnika wysokiego ciśnienia są ok?
Ważny fakt jest taki że kontrolka paliła się ponad 2k obrotów.
Znalazłem sposób na sprawdzenie okablowania czujnika niskiego ciśnienia. W trakcie pracy podać mu masę i kontrolka się zapaliła i jak odjąłem masę zaraz zgasła. Więc okablowanie tego czujnika jest ok i czujnik też nowy.
Interesuje mnie jak sprawdzić czy kable od czujnika wysokiego ciśnienia są ok?