10-07-2013, 22:15
najlepiej to sie wykreca czujniki i wkreca manometr. Tu mamay przyklad dokladnie teog co nie woolno robic jak sie zapali kontrolka od cisnienia oleju. Odrazu gasimy silnik. To bardzo dobrze ze tak zrobiles. Mozna odpalic zaraz odrazu czy tam po jakiejs chwili ( np 5 minut postoju). Dotąd jest okej. Z palącą kontrolka cisnienia oleju pod zadnym pozorem nie kontynujemy dalszej jazdy chcoby nie wiem co. Tak sie nie robi. JEst duza szansa ze to niestety nie czujniczek siadniety czy kabloteka i mozemy szybko stracic motorownie. czujnik masz wkrecony tu w podstawe filtra oleju.
Jednak jesli pozniej juz sie kontrolka nie zapaliła i silnik nie odlecial do krainy wiecznych lowów to jest raczje szansa ze albo awaria kabloteki albo czujnika albo jakis brud sie dostal pod zaworek przelewowy w pompie oleju.
Jednak jesli pozniej juz sie kontrolka nie zapaliła i silnik nie odlecial do krainy wiecznych lowów to jest raczje szansa ze albo awaria kabloteki albo czujnika albo jakis brud sie dostal pod zaworek przelewowy w pompie oleju.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.