10-07-2013, 21:00
Witam
Zacznę od początku. Auto odstawiłem do mechanika, regeneracja turbiny, ustawienia kąta wtrysku, ogólne naprawy zawieszenie, wymiana oleju, hamulce.
Olej po przeczytaniu kilku tematów postanowiłem zmienić na 10W40 tak też skonsultowałem to z mechanikiem.
Wczoraj odebrałem auto od mechanika, rano pojechałem w trasę i zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju. Zapaliła się po przekroczeniu 2000 tys. zatrzymałem się, zgasiłem silnik odpaliłem i to samo. Więc powolny powrót do domu.
Poczytałem trochę i na 100% wykluczam:
- stan oleju jest ok;
- brak wycieków;
- filtr oleju jest Kann więc raczej nie przez niego;
- wymieniłem czujnik ciśnienia granatowy;
- na tym szarym na filtrze oleju przeczyszczone styki;
Ale wiem że w moim aucie są dwa czujniki ciśnienia oleju, jak je sprawdzić. Szczególnie ten wysokiego ciśnienia bo jego jeszcze nie wymieniłem. Zaznaczam że nie jestem mechanikiem coś tam wiem ale proszę łopatologicznie .
Aha od rana auto stało kilka godzin, jak jechałem nim do mechanika to nic się nie działo, po zabiegu czyszczenia styku i wymianie jednego z czujników, przejechałem się troszkę (35km) i kontrolka się już nie zaświeciła. Wiec tak jakby wróciło do normy. Ale wole sprawdzić czy te czujniki pracują prawidłowo
Zacznę od początku. Auto odstawiłem do mechanika, regeneracja turbiny, ustawienia kąta wtrysku, ogólne naprawy zawieszenie, wymiana oleju, hamulce.
Olej po przeczytaniu kilku tematów postanowiłem zmienić na 10W40 tak też skonsultowałem to z mechanikiem.
Wczoraj odebrałem auto od mechanika, rano pojechałem w trasę i zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju. Zapaliła się po przekroczeniu 2000 tys. zatrzymałem się, zgasiłem silnik odpaliłem i to samo. Więc powolny powrót do domu.
Poczytałem trochę i na 100% wykluczam:
- stan oleju jest ok;
- brak wycieków;
- filtr oleju jest Kann więc raczej nie przez niego;
- wymieniłem czujnik ciśnienia granatowy;
- na tym szarym na filtrze oleju przeczyszczone styki;
Ale wiem że w moim aucie są dwa czujniki ciśnienia oleju, jak je sprawdzić. Szczególnie ten wysokiego ciśnienia bo jego jeszcze nie wymieniłem. Zaznaczam że nie jestem mechanikiem coś tam wiem ale proszę łopatologicznie .
Aha od rana auto stało kilka godzin, jak jechałem nim do mechanika to nic się nie działo, po zabiegu czyszczenia styku i wymianie jednego z czujników, przejechałem się troszkę (35km) i kontrolka się już nie zaświeciła. Wiec tak jakby wróciło do normy. Ale wole sprawdzić czy te czujniki pracują prawidłowo