Liczba postów: 26
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
witam wszystkich mial ktos z was taki problem, jak odpalam mojego VW sharana 2,0 benzyna np po 10h to odpali i po chwili gasnie trzepie silnikiem tak jakby brakowalo benzyny? przekrecam kluczyk jeszcze raz i pale go i juz jest ok i nie gasnie
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Siemka ja mam tak nieraz w dieslu i długo trzeba kręcić gdzieś co 20-30 odpaleń
Sharan 1.9TDI 131km 2004
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
Zakręć na butli gaz, wyjeździj to co jest w układzie i sprawdź czy dalej jest to samo.
Ja miałem w passacie problem z odpalaniem jak postał ze 2 godziny i dłużej. Trzeba było długo kręcić. Parownik był uszkodzony i przewodem od podciśnienia sączył się gaz do kolektora dolotowego. Po 2 godzinach było go tyle, że odpalając na benzynie i dostając dodatkowo gaz silnik się najzwyczajniej zalewał.
Liczba postów: 26
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
hmm ale u mnie nie trzeba dlugo krecic pali odrazu tylko przy pierwszym odpaleniu pochodzi jakies 15sekund i gasnie
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
Ja Ci tylko dałem przykład. Bardzo długo u mnie diagnozowali przyczynę i nic. Dopiero przez przypadek powiedziałem to u gazownika a on już miał takie zdarzenia z tymi samymi parownikami więc wiedział od razu.
I nawet jak wyłączałem gaz na przełączniku to on i tak się sączył z tego co było w układzie.
Dlatego teraz już wiem, że w pierwszej kolejności należy zakręcić butlę, wyjeździć gaz z układu i sprawdzić czy na samej benzynie jest dalej to samo.
Liczba postów: 43
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
0
02-07-2013, 21:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-07-2013, 21:59 przez Szeroki.)
a może znowu "magiczny" przekażnik numer 30 nad skrzynką bezpieczników?
To zmora VW i Audi, żaden VAG go nie wykrywa a w serwisie można zostawić krocie za diagnozy - co lepszy VAG wykryje błędy w zasilaniu prądu.
Ja walczyłem z tym blisko rok czasu; gaśnięcia w czasie jazdy, po odpaleniu, nierówne obroty na wolnych, brak iskry, strzelanie w wydech - to najmilsze objawy
Koszt zamiennika: około 25zł
W necie jest pełno takich opisów uszkodzeń, ludzie wymieniają ECU, czujniki położenia wału, czujniki temperatury, czyszczą lub wymieniają przepływomierze a zazwyczaj wymiana "30" rozwiązuje wszystkie problemy.
Taki sobie
VW Sharan 2.0 ADY
VW Golf 1 Cabrio
Mercedes Benz W201 190 DTM EVO
VW T3 Multivan 1.6TD