27-09-2018, 16:36
Witam.
Jeśli chodzi o instalację do zespolonego włącznika to jeśli masz sześć przewodów we wtyczce do przełącznika, to możesz go zastosować, bo tyle właśnie on wykorzystuje. Co do bezpiecznika, to w oryginale jest bezpiecznik 50A zasilający przekaźnik podgrzewania przedniej szyby. Odnośnie numerów przekaźników, to jeśli masz starą skrzynkę to tam jest bodajże 169, jeśli nowy typ czyli ten razem z bezpiecznikami/modułem centr.elekt. to na pewno 100, był czasami jeszcze montowany w dodatkowej skrzynce bezpieczników i wtedy właśnie miał chyba nr 170.
Pozdrawiam
Jeśli chodzi o instalację do zespolonego włącznika to jeśli masz sześć przewodów we wtyczce do przełącznika, to możesz go zastosować, bo tyle właśnie on wykorzystuje. Co do bezpiecznika, to w oryginale jest bezpiecznik 50A zasilający przekaźnik podgrzewania przedniej szyby. Odnośnie numerów przekaźników, to jeśli masz starą skrzynkę to tam jest bodajże 169, jeśli nowy typ czyli ten razem z bezpiecznikami/modułem centr.elekt. to na pewno 100, był czasami jeszcze montowany w dodatkowej skrzynce bezpieczników i wtedy właśnie miał chyba nr 170.
Pozdrawiam