Liczba postów: 62
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
Kolego, jest powrót? Sprawdź wężyk powrotny do zbiorniczka, ma zawór zwrotny małej średnicy, łatwo się przytyka. Ktoś o tym kiedyś pisał, tak zdiagnozowałem swój problem, który miał podobne objawy..
był Golf II 1.8 RP, oryginalny, czarny special GT
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
na poczatek bym sprawdzil termostat bo bywa ze nowe sa wadliwe. Uklad jeszcze raz zalal. Pompka elektryczna nie ma tu nic do gadania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
ogrzewanie naprawione, po prostu szczotki sie skonczyly w elektrycznej pompce na podszybiu, termostat dalej swiruje ,raz chlodnica ciepla raz zimna,ogolnie 90 stopni nie przekracza,a nawet nie dogrzewa,co do odpowietrzenia mam mniej niz min.jak chce dolac ,po odkreceniu dupp (jakby frugo otwierac) potem psyyyyk, i ponad max. wiec nie wiem czy to nie UPG??
Po sprawdzeniu stopnia sprezania na 1,2 i 4 po 28,5 bara, a na 3 cyl. 25,5 wiec moze tam gdzies uszczelka walnieta do kanalu wodnego,z wydechu nic nie leci bialego,zadnej pary,jak troche przeleje to mi wypycha,slychac tez bulgotanie po zgaszeniu silnika dopuki pompa elekt.dziala najbardziej w okolicy nagrzewnicy w srodku, wiec nie wiem co o tym myslec??
zawor zwrotny w wezu z zegarem przepuszcza wiec nie do konca jestem pewien ale robilem kazdy cylinder po 2 razy i tak wyszlo te sprezanie
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Kolego naucz sie pewnych definicji bo nie rozumiesz sam co piszesz. Stopine sprezania jest nie zmienny w danycm silniku. Ma stałą wartość. Zmierzyc mogles jak juz cisnienei sprezania. Tak czy siak po tym i taknie wywnioskujesz czy walnieta jest uszczelka pdo glowica. To tym psyknieciu i podnoszeniu sie poziomu plynu w zbiorniczku odrazu ci mowie ze masz na stówę walnieta to uszczleke pod glowicą. Chesz to sie łudz i rob soebie testy i inne znachorskie sztuczki ale ja juz wiem jak sie to skonczy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
zadne znachorskie sztuczki ! po prostu chcialem zbadac kondycje silnika .uszczelke podejrzewałem a te cisnienie sprezania to napąknołem przy okazji ,potwierdzajac upg
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Mierząc ciśnienie nie wykryjesz upg. A także kondycji silnika.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
ale to dobry poczatek i jeden z czynnikow
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
Po wymianie UPG ,pełnej regeneracji glowicy,wymiana wszystkich uszczelek,wymienione turbo od arl 150KM,sprzeglo z 150 KM, auto jedzie jak muł.
Pali na dotyk chodzi super na wolnych obrotach ,ale po ruszeniu bardzo ospale silnik wchodzi na obroty ,w ogóle nie ma odejscia praktycznie w calym zakresie obrotow, po diagnostyce nie ma żadnych bledow ,na postoju po przegazowaniu silnik wchodzi na obroty jakby normalnie.
Próbowałem logi zrobic ale ma starego laptopa i mi bateria siada szybko z tego co zauwazylem turbo pompuje prawie do 2500 bara ,wiec nie wiem co tu sprawdzic skoro bledow nie ma ??