Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
termostat to nawet mozesz na szybkiego wymienic lub nawet go usunac i dokonac jazdy probnej. Mysle z ebedzie to termostat ale jak nie to UPG.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 19
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
podepne się przy okazji, miałem 2 xrazy przypadek kiedy jechałem z lawetą obciążony pod górę, że temp na wskażniku pokazywała 90st. a płyn ze zbiornika wywałało, w środku zbiorniczka brud tłusty, do tego zauważyłem dziś, że w okolicy uszczelki na głowicy z prawej strony leje się olej, czy to będzie ewidentnie UPG ??
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
raczej. Pod obciazeniem i dobrze docisniety gaz moze uwidaczniac poczatki siadniecia UPG. Ja tez mialem siadnieta UPG i smigalem jeszcze pare miechow. Pojechalem na chipsakawalek drogi i wrócilem. Posmigalem troszke i wymienilem uszczelke.
Termostaty raczje blokuja sie w pozycji otwartej ale bywaja wyjatki- malo bo malo ale sie zdarza. Plukanie mysle ze tu nie pomoze. ODpowietrzac w sumie nie trzeba bo uklad jest samo-odpowetrzajacy . Bedzie albo termostat albo UPG.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 19
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
ale dlaczego nie pokazuje na zegarze wzrost temp wody ?? Zawieszony termostat-do wymiany??
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie zanaczy z ekazdy z Włoch musi miec cos nie tak z ukladem chlodzenia. Ja mialem golfa 4 tdi z Włoch przyprowadzony takze praktycznie osobiscie i nic takiego nie bylo. Poza tym we Włoszech to chyab wieksze panuja temp to by ten silnik sie nie tyle co zagotowal a chyba stopił. skupil bym sie raczje na typowych usterkach czyli termostat i UPG co wystepuje dosc czesto w SGA. Czujnik temp i kabloteka tez bywa zawodna. Poza tym trzeba zerknac sobie gdzie jest czujnik temp a gdzie termostat. Jesli Niue bedzie przeplywy cieczy tu gdzie czujnik temp to moze pokazywac temp zanizone. JEszcze co mi pryzchodzi do glowy to czasami siada pompa wody w taki sposob ze wiatraczek sie kreci na osce i nie ma przeplywu cieczy ale to malo takich przypadkow.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Jezeli masz weze zimne i chlodnice to obstawiam termostat lub pompa.
Wita Rafal
Sharan 2006 AUY
Bylo 118 kucy jest 142 po malym lajcie
Byl standard wizualny ale idzie ku lepszemu
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
26-06-2013, 21:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-07-2013, 22:54 przez Damianos.)
więc termostatu już nie ma tylko obudowa została, wiec albo się rozleciał i zatkał coś w bloku co nie wiem czy jest możliwe lub ktoś go rozebrał i włożył samą obudowę i tak to w sumie wygląda.
co do pompy zdjąłem przewód od powrotu do zbiornika wyrównawczego i po uruchomieniu silnika nic się nie działo ,raczej powinno coś bryzgać , trochę kapało tylko , wiec raczej pompa do wymiany ??
ps. po sprawie , odpadło smigło z pompy wody z wałka i nie było obiegu .
Liczba postów: 162
Liczba wątków: 13
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
Ja tam przy wymianie płynu nic nie odpowietrzam, ostatnio przy wymianie rozrządu wymieniłem płyn na G12 spuściłem stary z całego układu razem z tylnym zalałem nowy płyn, pojeździłem trochę dolałem resztę i gicio, nigdy nie miałem przypadku aby mi się zapowietrzył.
SHARAN 1,9TDI ASZ HIGHLINE