19-11-2013, 18:10 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-11-2013, 18:12 przez wesol.)
(19-11-2013, 08:54)sharan2004 napisał(a): Wesoł sprawdź najpierw dokładny koszt, jak sie regeneruje to łożyska powinny być markowe, wiem że jedno łożysko na wałku głównym zdawczym kosztuje coś około 300zł lub ponad, nie pamietam dokładnie
KOYO to masz chlopie conajmniej dwa razy lepsze lozysko jak to w pudeleczku vagowskim- daje reke uciac. Nie ma lepszej chyba marki. Bije nawet skfa. Timkena tez dobre tak jak tez i Faga. Jeszcze bardoz dobre jest np lozysko w sumie malo znane PFI robione w USA- naprawde polecam. Ja takie lozyska u siebie w hurtowni lozysk w Handelpolu mam jeszcze taniej jak na allegro. Nie musi byc wcale ori markowane vagiem.
jeszcz epowiem ze wcale nie sa zle tez lozyska nasze polskie FŁT i do piast czy innych takich to naprawde polecam.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
tak sie dolacze zeby nie zasmiecac .czy ktos oprocz motomaxu z torunia regenerowal polos gdzie indziej gdzie kolo czestochowy bo w motomaxie chca na dzisiejszy dzien 750 zl a moze gdzies taniej bedzie ale i tez dobrze wykonane
panowie dołączę się jak ocenić stan półosi czy już jest do wymiany . Jestem z podkarpacia a mam zamiar jechać nad morze w tym roku z rodziną nie chciałbym jakiejś bardzo przykrej niespodzianki a przyznam ze od ok 90 mam jakieś wibracje jak dodaje gazu ustają jak puszczam powracają nie wielkie takie zmów ale mam. Mam kanał to może coś mógłbym obejrzeć żeby czegoś uniknąć może jakoś zabezpieczyć posmarować kosz mam aluminiowy przegub lewy wewnętrzny zmieniony 15tys uwr jak się nie mylę.
w którą stronę nad może jedziesz jak coś służę pomocą po drodze , a odnośnie przegubu po podnieś na lewarku złap za pół oś i przegub i ruszaj czy nie ma luzu, nić się nie stanie takiego , ja na swoim trzepiącym przegubie przejechałem ponad 5tyś km
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
03-07-2014, 23:38 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-07-2014, 23:39 przez wesol.)
szariac niewiele da sie wyczuc. Tam luzu nie ma po kilka mm no chyba ze to juz stan agonalny takiego przegubu. Tak jak juz w innych tematach pdoawalem z emam w domu chyba ze trzy takie przeguby i poloski i na juz takim gdzie drgala kiera to wypatrzylem luz na poziomie nawet nie pol milimetra. Mowa o luzie na talezykach na osadzeniu kulowym w srodku przegubu. Co za przegub wstawiles. nowy uzywka ori czy zamiennik?
Tez moge rzuci okiej jakbys lecial w strone Miedzyzrdojów, Swinoujscia to mialbys do mnie niedaleko.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
04-07-2014, 16:47 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-07-2014, 17:13 przez junak1956.)
jarosławiec jadę z córka na turnus rechabilitacyjny we wrześniu dopiero żeby więcej jodu było dlatego pytam jak można sprawdzić coś bo mam jeszcze trochu czasu na to.
jarosławiec jadę z córka na turnus rechabilitacyjny we wrześniu dopiero żeby więcej jodu było dlatego pytam jak można sprawdzić coś bo mam jeszcze trochu czasu na to.ten przegub to urw.
Już było że tylko ori. W zamienniku nie ma nic dobrego. Można tylko spróbować coś dopasować bez gumy czyli samo łożysko. W wersji aluminiowej tak robimy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.