17-11-2013, 22:48
wymien lozysko podpory.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Podpora półosi i przegub wewnętrzny
|
Wesoł one też było wymieniane na inne ten pan z Bieżnia jak robił te półosie zmieniał te krzyżaki wszystko mi sprawdzał i wszystko pokazywał bym wiedział gdzie co sprawdzic na krzyżakach itp nigdzie niema luzu podpora łożysko półosie odpadają opony zmieniłem na inne koła przekładałem łożyska w kołach nowe wszystkich 4 nowe łączniki stabilizatorów nowy dwumas i komplet sprzęgła Sachs ręce opadają
kolega mechanik taki uczacy sie dopiero twierdzi ze to ewidentnie stuka coś od prawej pół osi co to moze tam byc ? jak auto było w górze prawe koło skakało góra dół niewiem jak po zmianie podpory i krzyżaka bo jeszcze auta niepodnosiłem podnosnikiem i nieodpalałem bo dopiero dziś była mała trasa Kudowa Zdrój-Nysa około 100 km
18-11-2013, 11:28
Pewnie zaraz tutaj ktoś na mnie naskoczy że bzdury piszę, ale sam na własnej skórze się przekonałem o tym i również na forum skody się z takim przypadkiem podkałem. Mianowicie miałem drgania tak jak wielu z was, półosie były już zmęczone, podpora też, wymienili mi na gwarancji 2 kompletne pół osie (ASO) osobiście dokupiłem podporę od państwa MOTOMAX Toruń, wio zamontowane a drgania nadal były, co ja żem się nalatał na wydawał kasy na pseudo specjalistów i gówno z tego, wkońcu trafiłem na forum skody i tam wyczytałem że drgania powodują łożyska w skrzyni biegów, początkowo nie chciałem w to wierzyć, ale z czasem doszedłem do wniosku że jak już tyle kasy wpakowałem to spróbuję jeszcze raz, zregenerowałem skrzynię i proszę DRGANIA ODESZŁY OD RAZU a gęba mi się raduje do dziś. Oczywiście nie namawiam tu nikogo do takiego zabiegu bo równie dobrze może być to nie to ale jestem przekonany na 99% że to będą łożyska w skrzyni.
SHARAN 1,9TDI ASZ HIGHLINE
no jeden mechanik zucił teze i moze to byc całkiem prawdopodobne no ale jak zmieniałes całą skrzynie czy jak ? jak twoja operacja wyglądała ? opisz cos wiecej
koszta itp
18-11-2013, 12:33
Dałem auto do warsztatu gdzie się zajmują tylko skrzyniami biegów, wytargali skrzynie rozpołowili, wymienili łożyska które były z użyte przy okazji wymienili synchronizatory 2giego i 3ciego biegu bo już były oznaki z użycia, taka operacja kosztowała mnie ponad 2 tyś zł, na dzień dzisiejszy nie oddał bym skrzyni do regeneracji, zrobił bym to sam, nie jest to trudna robota, trzeba mieć tylko prasę ściągacze i maszynkę elektryczną do podgrzewania kół zębatych.
SHARAN 1,9TDI ASZ HIGHLINE
o cholera to sa wielkie koszta :/
a na ile oceniasz koszty lozysk itp nowych co masz w skrzyni ? ogladam uzywki skrzynie ale to niewiadomo na co sie trafi a ceny kosmos od 800 w zwyz
19-11-2013, 07:24
same lozyska nie sa takie drogie- w hurtowni lozysk beda chodzic po okolo 40-50 zl za szt.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-11-2013, 08:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-11-2013, 08:59 przez sharan2004.)
Wesoł sprawdź najpierw dokładny koszt, jak sie regeneruje to łożyska powinny być markowe, wiem że jedno łożysko na wałku głównym zdawczym kosztuje coś około 300zł lub ponad, nie pamietam dokładnie
Jak chcesz to wiem kto ma skrzynie od sharana z 2009r z przebiegiem 17tyś km tylko cena powala na nogi ponad 6tyś zł np tu http://allegro.pl/lozysko-stozkowe-skrzy...66099.html cena taka sobie
SHARAN 1,9TDI ASZ HIGHLINE
19-11-2013, 12:20
wypytałem mechaników w poblizu (Kudowa Zdrój) stwierdzili ze łatwo sie mówi ze to łatwe trzeba miec wiedze bo trzeba ustawiac synchronizatory itp dzwoniłem tez do goscia z wrocławia Japan coś tam regenerują skrzynie odradził mi regeneracje skoro drgania sa juz dwa lata bo moze od drgań juz slady w obudowie łozysko zrobiło poradził mi kupno używanej
19-11-2013, 13:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-11-2013, 13:11 przez sharan2004.)
dokadnie, jezeli lozysko sie obraca w obudowie to trzeba ja wymienic. Czasem na alegro sa obudowy skrzyn do naszych sga. Regeneracja nie jest trudna,gadaja bo chca zarobic, mi przed wymiana rozrzadu tez mowili abym nie wymienial sam bo to i owo, wymienilem sam i kase mam w kieszeni, a i aytko jest po wymianie ok
Twoja decyzja co zrobisz, ja sadze ze to od lozysk sa te drgania.
SHARAN 1,9TDI ASZ HIGHLINE
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Przegub i prosba o pomoc | greg1978 | 2 | 135 |
24-03-2024, 14:56 Ostatni post: wesol |
|
Łożysko podpory półosi | Niemago | 1 | 259 |
04-08-2023, 16:31 Ostatni post: wesol |
|
Wymiana czy regeneracja półosi | Chmielu | 0 | 713 |
17-05-2020, 07:54 Ostatni post: Chmielu |
|
Przegub wewnetrzny/półoś 2.8 4motion | Goffyy | 15 | 3,530 |
26-08-2019, 20:33 Ostatni post: wesol |
|
Przegub wału 4motion | bloch | 0 | 626 |
31-03-2018, 16:43 Ostatni post: bloch |
|
MkI Obieg wewnętrzny-problem/sterowanie/syczenie | aras26a | 25 | 18,861 |
27-12-2017, 13:33 Ostatni post: Toll69 |
|
Przegub wewnętrzny - sprawdzenie, demontaż | djrafix | 31 | 30,633 |
14-05-2017, 19:39 Ostatni post: andrew7800 |
|
Stuki przy skręcie i hamowaniu silnikiem - przegub | mareceq | 3 | 3,790 |
02-05-2017, 07:51 Ostatni post: PAMONIUSZ |
|
Jakiej firmy przegub wewnetrzny do MK II | bercik350 | 34 | 22,582 |
19-01-2017, 15:04 Ostatni post: wesol |
|
podpora i wałek poprawiane | radzio- | 65 | 34,518 |
16-08-2016, 20:44 Ostatni post: tolus24 |