Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
10-03-2020, 07:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2020, 07:11 przez wesol.)
Ta guma jest zbędna. Nic nie daje. Na SKF się już zawiodłem. tu na forum jedną osoba też. Nie idzie zbić przegubu zewnętrznego bo skopali sprawę z pierścieniem zabezpieczającym. Sam przegub zewnętrzny wytrzymał też niewiele u kolegi co robiłem bo nawet nie rok gdzie on ma lekką nogę bo to taksiarz. Wewnętrzny jeszcze szybciej zmienialiśmy bo telepal. Wklejalem zdjęcia z sekcji tego przegubu zewnętrznego. Wystarczy poszukać.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
W przedliftach nigdy się nie interesowałem czy można tam coś zapodac innego. Ale przegub kulowy generalnie jest trwalszy jak tripod.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
1
Więc u mnie już się rozjaśnilo...
Po wymianie oski lewej(,pasażer)było tylko gorzej.
Auto dostawali wibracji,coś tluklo się i od czasu do czasu strzelalo tak jakby od naprężeń.
Dziś pełen ambicji z 2 oskami złożonymi na przeg wew z audi wchodzę pod auto i ta sama sytuacja co ostatnio.
Oska kierowcy wykazuje duży luz mimo tego że gdzieś ok 15 tys temu tam zmieniłem przegub.
Wyciągam oske,próbuje wybić flansze i nie mogę...
Jeden z talerzy zablokował się tak jakby po skosie i tylko młotek pomógł.
Przegub sie posypał.
Id razu zmiana oski i przejażdżka
Wsio jest ok
Koła zmienię na letnie to będę patrzal dalej bo zostaje dalej efekt zjechanego łożyska koła.ale podobnie dają opony słabej jakości
Co do tego co pisał wesoło że przegubu nie idzie sprawdzić na aucie to ma rację ale też nie do końca..
Why??
Bo raz występował nadmierny luz a raz nie.
Jeżeli czujecie że oska ewidentnie lata jak żyd po pustym sklepie to warto się temu przyjrzeć i zbadać na stole .
Całość kosztowała mnie 57zl bo tyle dałem za oski z a6c6.
Pytanko dla znawców..
Wam też przegub stawiał opór przy montażu i bez klucza i młotka nie dało rady bo osadzic???
Czemu padł ten przegub po tak krótkim czasie?
Pewnie zły montaż,skoro inny przegub nie chciał wejść we flansze to pewnie pomogłem sobie młotkiem co jest nie właściwe.
Pzdr
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
1
Tak pisał,ale jemu chodziło o to by zjechać zabezpieczenia na flanszy z przegubów w audi.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Szkoda kaleczyć talerzyki a nawet nie wiem czy od tego też nie uszkodzi się przegub. To dość precyzyjny element.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
1
Oki.
A co się stanie gdy podczas demontażu lub montażu wyleci nam jedno z 3 ramion??
W środku są igielki,czy mogę z powrotem je nabic delikatnie??
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jeśli wyskoczy talerzyk to go tylko zakładamy i po temacie. Przeguby od audi mają oryginalnie takie zaklepane i myślę że nawalania młotem to nic dobrego. Normalnie rozszlifowac te ranty zaklepane i wyciągamy krzyżak.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.