04-03-2020, 18:08
Jest możliwość założenia tej alu. Kwesta jest taka że ta alu przykrecasz do skrzyni czyli potrzebne są śruby. Poza tym są dwie śruby do przykręcenia tu przy łożysku podporowym. Teraz te śruby przykrecasz do takiego żelaznego profilu który jest przykręcony do bloku silnika. Czyli mocowanie wersji stalowej nie jest takie samo jak alu. Co do wuelofrezu tu w skrzyni to generalnie jest to całość razem z półosią podporową więc jakby całość to ten kawałek w skrzyni, kosz alu, ośka stalowa z łożyskiem wprasowanym w kosz alu i to mocowanie żeliwne przykręcane do bloku silnika.
Łożysko w koszu alu to taki pierścień zewnetrzny,trochę gumy i łożysko małe. Można to zastąpić poprostu łożyskiem większym bez tej gumy. tego nie zrobisz w wersji stalowej. Ta guma może wyglądać dość często że jest okej ale zazwyczaj po paru latach jest spękana drga to i masz wibracje.
Łożysko w koszu alu to taki pierścień zewnetrzny,trochę gumy i łożysko małe. Można to zastąpić poprostu łożyskiem większym bez tej gumy. tego nie zrobisz w wersji stalowej. Ta guma może wyglądać dość często że jest okej ale zazwyczaj po paru latach jest spękana drga to i masz wibracje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.