04-03-2020, 17:44
Oskar czyli patyk z dwoma przegubami ma taki gumowo metalowy element założony na przegub. To jest niby jakiś tłumik drgań ale to jest zbędny element. Nic to nie daje. Jak masz wszystko sprawne to ta guma jest zbędna. Robiłem takie testy z tymi bez tego i moim zdaniem im mniejsza masa wirująca tym lepiej. Testowałem bez tej gumy i przy prędkościach po 230 km/h. Zresztą kupisz półosie z zamiennika jakiegoś nawet tego GSP i tego tam nie ma.
Co do podpory to fakt ta alu jest niby lepsza. Mówią tak nawet ci co regenerują to połączenie frezowe. Poprostu pewniejsze mocowanie bo trzyma się i do silnika i do skrzyni i jest to w osi. Ta wersja metalowa ma tylko mocowanie do bloku silnika i zawsze przy montażu można to przykręcić do góry czy w dół te kilka mm. Wersja polosi podpory do kosza alu jest nieco inna jak ta w wersji stalowej. do wersji alu można wstawić zwykle łożysko (gdzieś podawałem wymiary i oznaczenie. Wtedy jest to bardzo ładnie sztywne, w osi i bez luzów.
Co do podpory to fakt ta alu jest niby lepsza. Mówią tak nawet ci co regenerują to połączenie frezowe. Poprostu pewniejsze mocowanie bo trzyma się i do silnika i do skrzyni i jest to w osi. Ta wersja metalowa ma tylko mocowanie do bloku silnika i zawsze przy montażu można to przykręcić do góry czy w dół te kilka mm. Wersja polosi podpory do kosza alu jest nieco inna jak ta w wersji stalowej. do wersji alu można wstawić zwykle łożysko (gdzieś podawałem wymiary i oznaczenie. Wtedy jest to bardzo ładnie sztywne, w osi i bez luzów.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.