16-06-2013, 09:59
jak wyjmę zegary to się do niego dostanę ? i trzeba gdzieś do kogoś się udać żeby go sprawdził czy samemu można to zdiagnozować?
brak mocy alhambra
|
16-06-2013, 09:59
jak wyjmę zegary to się do niego dostanę ? i trzeba gdzieś do kogoś się udać żeby go sprawdził czy samemu można to zdiagnozować?
Dosc czesto jest tak ze w tych autach peka wezyk ktory wlasnie idzie do tego komputera silnika z ukladu dolotowego. Tu u ciebie najprawdopodobniej siadl sam ten czujnik cisnienia lub ewentualnie wystarczyloby przelutowac połączenia przy tym czujniku. Najlepiej by bylo go wymienic. Czyjnik masz 2.5 barowy.
Zdiagnozowane to juz to masz bo wiesz ze wywala jego blad i blad dotyczy obwodu elektrycznego czyli tak jak pisalem- luty scieżki albo sam czujnik szwankuje. Mozesz wyciagnac ECM , otworzyc go i luty pprawic. Zlozyc i zrobic jazde probną a jak nie to wymiana ECM albo tego czujnika MAP.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
16-06-2013, 14:46
jak zobaczę i spróbuje naprawić to opiszę to a na razie mam jeszcze problem z tempomatem jakiś czas działał normalnie potem po dołkach rozłączał się a teraz nie działa manetkę sprawdziłem jest ok czujnik na sprzęgle też tylko nie wiem co dalej gdzie jest przekaźnik jaki numer ma w ogóle to potrzebował bym listę z numeracją przekaźników co do czego
Podepnę się pod temat. Moja Alhambra też straciła moc Silnik AFN 110KM.
Błąd na VAG'u wyskoczył 0550 - Start of Injection Regilation; 17-00 - Control Difference - po skasowaniu od razu powraca. Innych błędów nie ma. Silnik głośniej chodzi, zapala bardzo dobrze od pierwszego zakręcenia. Poproszę o jakieś podpowiedzi, co mogę sprawdzić samemu, zanim odstawię do mechanika?
Seat Alhambra '99, 1.9 TDI 110 KM, AFN
tak jak mnie pisali i co sam wyczytałem to trzeba posprawdzać wszystkie czujniki turbinę wężyki poczytaj moje posty i wasola
wesola literówka
16-06-2013, 20:11
hmm. dkarold problem lezy w regulacji kąta wtrysku w tym twoim AFN'ie. Mozliwe przyczyny to przestawiacz w pompie, kabloteka do wtrysku sterujacego do sprawdzenia oraz mozliwe ze wtrysk sterujacy siadł. Stawiam na kabloteke lub wtrysk sterujacy( ten z kabelkiem)- to najczestsze przypadki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|