Liczba postów: 829
Liczba wątków: 82
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
11
Przy takich objawach sprawdziłbym też szczotki i ich podłączenia jak pisze wesol
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
- Pozdrawiam - moja www - kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
0
Witam mam problem z ogrzewaniem. Auto długo sie nagrzewa, jak się już nagrzeje to i tak licho grzeje. Tył odłączony. Mam zamiar octem nagrzewnice przeczyścić. Dodam że jak tył był podłączony to grzał aż parzyło, a przód letnim dmuchał. Moje pytanie brzmi czy cały układ octem wyczyścić? Czy tylko nagrzewnice?? I ile octu a ile wody? Sharan 1.9 tdi 90km 1996r climatronic
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
14-12-2015, 11:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-12-2015, 11:12 przez mamwi.)
Jeżeli do tego stopnia zarosła ci nagrzewnica to nie wiem, czy dasz rade ją oczyścić. Podłącz do króćców kawałek węży ogrodowych i puść z wyczuciem (żeby nie rozerwać nagrzewnicy) wodę, przeciwnie do naturalnego kierunku przepływu płynu. Zobaczysz czy coś wypłucze. Najlepiej to wymienić na nową. Nie wiadomo, ile pociągnie taka przepychana, może też zacząć cieknąć po takiej operacji. Tłusty płyn na szybie jeszcze bardziej wkurza niż zimno. Wiem to
A swoją drogą, czemu odciąłeś tył? Jak dobrze grzała to szybciej nagrzejesz środek.
Piecyk warto reanimować, termostat wymienić...
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 5
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
Cześć,
posiadam Sharana z dwustrefowym klimatronikiem, przód i tył.
Włączam nawiew na twarz i max dmuchawa, powietrze leci mocno tylko ze środkowego nawiewu, z bocznych tych kratek już nie, dlaczego?
Mam zdemontowany ten schowek środkowy chwilowo, tam jest chyba jakiś czujnik, czy to może być problem?
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Raczej nie. Rozdziałem powietrza sterują klapy. Środkowe nawiewy mają oddzielną klapę, a boczne oddzielną. Rozumiem, że na pokrętle pod kratką nawiewy otwarte?
Spróbuj włączyć nawiew na same nogi, to wtedy delikatnie powinno lecieć powietrze z zewnętrznych kratek
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 5
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
23-12-2015, 19:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-12-2015, 19:48 przez marcin_kielce.)
Nawiewy otwarte, ale gdzie na pokrętle pod klapką? To dolne pokrętło to zmieniam bieg powietrza na lewo prawo, a to pionowe to albo zero albo na maxa.
Co dziwne, nie mogę tych bocznych nawiewów zamknąć tym pionowym pokrętłem po prawej stronie… czy to normalne, jest tak z prawej i lewej strony. Blokuje się i nie chce iść dalej.
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
W sprawie nawiewów. U mnie działa to tak że jak mam ustawione Auto lub Econ i dam nawiew przedni na max to wieje przez boczne nawiewy a środkowe nie.
Jak włączę strzałkę na wprost to wieje przez boczne kratki oraz środkowe.
Ja mam klimatronik podwójny ale wlotów powietrza w podsufitce nie mam bo jest szyber.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
To chyba masz klimatronik jednostrefowy w tym ukladzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
miałem podobny przypadek... wyjmij te boczne kratki nawiewów i zobaczy czy ta zębatka (koło) dobrze pracuje... u mnie przeskoczyło i nawiew był cały czas zamknięty mimo to że kręciłem tym kółkiem góra dół (co otwierasz i zamykasz nawiew)
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM