Witajcie Dziś - 12C.
Po odwiezieniu dziecka do przedszkola, sprawdziłem węże ok 10 min spokojnej jazdy. Górny ciepły, dolny zimny. Więc termostat trzyma. Po przyjechaniu, na skali było 1/4, i jak zwiększałem obroty to zauważyłem że od 3000 1/s zaczyna lecieć wyraźnie cieplejsze powietrze a od 4000 1/s to już cieplutko.
Dodam jeszcze że jak włączyłem na tylną nagrzewnicę ogrzewanie to z tyłu leciało wyraźnie cieplejsze powietrze niż z przodu.
Zapomniałem jeszcze sprawdzić przewody nagrzewnicy czy są jadnakowo ciepłe.
Samochód przyjechał 3 lata temu do PL. Jak wymieniałem termostat to płyn był chyba jeszcze oryginalny i trzymał ok -37C. Ale przez 17 latek mogło się tam trochę wszystkiego nazbierać.
Przychodzi mi do głowy dwie usterki:
1) pompa wody mało wydajna
2) zakamieniona (zamulona) nagrzewnica
Zastanawiam się nad zamianą przewodów w nagrzewnicy, ale boje się że ten cały syf pójdzie w obieg.
Po odwiezieniu dziecka do przedszkola, sprawdziłem węże ok 10 min spokojnej jazdy. Górny ciepły, dolny zimny. Więc termostat trzyma. Po przyjechaniu, na skali było 1/4, i jak zwiększałem obroty to zauważyłem że od 3000 1/s zaczyna lecieć wyraźnie cieplejsze powietrze a od 4000 1/s to już cieplutko.
Dodam jeszcze że jak włączyłem na tylną nagrzewnicę ogrzewanie to z tyłu leciało wyraźnie cieplejsze powietrze niż z przodu.
Zapomniałem jeszcze sprawdzić przewody nagrzewnicy czy są jadnakowo ciepłe.
Samochód przyjechał 3 lata temu do PL. Jak wymieniałem termostat to płyn był chyba jeszcze oryginalny i trzymał ok -37C. Ale przez 17 latek mogło się tam trochę wszystkiego nazbierać.
Przychodzi mi do głowy dwie usterki:
1) pompa wody mało wydajna
2) zakamieniona (zamulona) nagrzewnica
Zastanawiam się nad zamianą przewodów w nagrzewnicy, ale boje się że ten cały syf pójdzie w obieg.
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać