A tego, że MK1 pompki nie mają to nie wiedziałem, sorry bardzo. ja mam TDI po lifcie.
co do tych objawów to fakt, możesz mieć zasyfioną nagrzewnicę - zależy kto co kiedyś lał do srodka- czy płyn czy wodę - chyba że masz auto od nowości i wiesz co było. ja w 626GE jak jeszcze miałem, zrobiłem płukanie całości takim specjalnym środkiem do układu chłodzenia ( k2 radiator flush)
http://www.slideshare.net/k2compl/k2-rad...z-chodnicy
potem zalałem cały układ nowym płynem - porządnie odpowietrzyłem i było o niebo lepiej.
a jeśli chodzi o prędkości dmuchawy, to naturalne, że im szybciej dasz obroty, tym powietrze będzie chłodniejsze a nie cieplejsze. nie powinno jednak być zimne, bo to świadczy, że nagrzewnica słabo działa.
co do tych objawów to fakt, możesz mieć zasyfioną nagrzewnicę - zależy kto co kiedyś lał do srodka- czy płyn czy wodę - chyba że masz auto od nowości i wiesz co było. ja w 626GE jak jeszcze miałem, zrobiłem płukanie całości takim specjalnym środkiem do układu chłodzenia ( k2 radiator flush)
http://www.slideshare.net/k2compl/k2-rad...z-chodnicy
potem zalałem cały układ nowym płynem - porządnie odpowietrzyłem i było o niebo lepiej.
a jeśli chodzi o prędkości dmuchawy, to naturalne, że im szybciej dasz obroty, tym powietrze będzie chłodniejsze a nie cieplejsze. nie powinno jednak być zimne, bo to świadczy, że nagrzewnica słabo działa.
nie mam już galaxy ale ciągle chcę galaxie