Nie rozumiem o czym dyskusja.
To dość proste nawet w obecnych warunkach :-)
Przed wyłączeniem silnika ustawiam climatronic na Econ aby nie wyłączać z obciążonym układem klimatyzacji i wentylatorów. Po uruchomieniu ( przy obecnych temperaturach ) z automatu zostaje włączone podgrzewanie szyby, system utrzymuje nawiew na minimalnym poziomie bo po pierwsze po co zwiększać jeśli nie ma czym grzać a poza tym po co ma tłoczyć wilgotne powietrze z zewnątrz ( najlepiej gdy uruchamiamy na opcji zamkniętego obiegu ). Jeśli szyby parują włączam przycisk przedniej szyby i cała moc nadmuchu kierowana jest na przednia szybę i wyloty boczne w obszarze lusterek zewnętrznych. Przy dużym zaparowaniu odpalam tryb AUTO wilgoć znika w oczach. Po chwili kiedy silnik się ustabilizuje wyłączam obieg zamknięty.
Co do temperatur niezależnie od ustawień temperatury czy na ECON czy tez AUTO system sam dobiera sile nawiewu czytając z czujników znajdujących się w samochodzie ( temp zewnętrzna i czujnik w climatronic i w tylnej nagrzewnicy )
Gdy ustawimy np 20 st ze wzrostem temperatury płynu intensywność nawiewu wzrasta aby jak najszybciej osiągnąć żądaną temperaturę wnętrza spada on gdy osiągnięty zostanie zadany próg i utrzymana jest minimalna siła nadmuchu utrzymująca tą temperaturę.
Jeśli jest inaczej trzeba szukać usterek w climatronic a najprawdopodobniej uszkodzeń czujników.
Pozostaje kwestia kierunków nawiewu ( dwa przyciski strzałka na wprost i strzałki na wprost i na dół ) następuje przekierowanie nawiewu albo na środkowa kratkę albo środek i na nogi z wylotem w podłodze pomiędzy fotelami kierowcy i pasażera czyli na nogi drugiego rzędu.
To dość proste nawet w obecnych warunkach :-)
Przed wyłączeniem silnika ustawiam climatronic na Econ aby nie wyłączać z obciążonym układem klimatyzacji i wentylatorów. Po uruchomieniu ( przy obecnych temperaturach ) z automatu zostaje włączone podgrzewanie szyby, system utrzymuje nawiew na minimalnym poziomie bo po pierwsze po co zwiększać jeśli nie ma czym grzać a poza tym po co ma tłoczyć wilgotne powietrze z zewnątrz ( najlepiej gdy uruchamiamy na opcji zamkniętego obiegu ). Jeśli szyby parują włączam przycisk przedniej szyby i cała moc nadmuchu kierowana jest na przednia szybę i wyloty boczne w obszarze lusterek zewnętrznych. Przy dużym zaparowaniu odpalam tryb AUTO wilgoć znika w oczach. Po chwili kiedy silnik się ustabilizuje wyłączam obieg zamknięty.
Co do temperatur niezależnie od ustawień temperatury czy na ECON czy tez AUTO system sam dobiera sile nawiewu czytając z czujników znajdujących się w samochodzie ( temp zewnętrzna i czujnik w climatronic i w tylnej nagrzewnicy )
Gdy ustawimy np 20 st ze wzrostem temperatury płynu intensywność nawiewu wzrasta aby jak najszybciej osiągnąć żądaną temperaturę wnętrza spada on gdy osiągnięty zostanie zadany próg i utrzymana jest minimalna siła nadmuchu utrzymująca tą temperaturę.
Jeśli jest inaczej trzeba szukać usterek w climatronic a najprawdopodobniej uszkodzeń czujników.
Pozostaje kwestia kierunków nawiewu ( dwa przyciski strzałka na wprost i strzałki na wprost i na dół ) następuje przekierowanie nawiewu albo na środkowa kratkę albo środek i na nogi z wylotem w podłodze pomiędzy fotelami kierowcy i pasażera czyli na nogi drugiego rzędu.