06-01-2019, 21:41
Witam.
Też tak miałem, w momencie zmiany wartości z LO potem układ się dopasowywał w zależności od warunków, bo już nie mam Sharana. Jeżeli w takich warunkach, jak obecnie nastawisz na LO, a potem na np.18 to zacznie lecieć ciepłe powietrze przez chwile, dopóki czujnik w panelu klimatronika nie zarejestruje, że w kabinie jest już 18, nie normalne jest to wtedy gdy masz ustawione np.18, a w kabinie jest już np.22, a z nawiewów cały czas leci gorące powietrze. Trzeba pamiętać też, że poniżej 4st. na zew. klimatyzacja nie działa i że dopóki silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury, to gorące powietrze nie zostanie skierowane do kabiny, chyba, że wybierzemy właśnie aby szyba została jak najszybciej "oczyszczona". Dlatego napisałem generalnie, bo to wszystko jest zależne od temp. na zewnątrz i wew., temp. silnika, wyboru na panelu, typu auto, econ, siła nawiewu, bo np. naciskając na przycisk nadmuchu na przednią szybę nadmuch ustawia się na maksymalną wartość ale wystarczy ręcznie tą siłę zmniejszyć i już będzie inna temp. z nawiewów leciała. Dlatego też pisałem, że trzeba poobserwować, włożyć np. termometr do kabiny, drugi do nawiewów i sobie patrzeć, tego nikt za Cibie nie zrobi i nie zdiagnozuje czy to tylko Twoje subiektywne odczucia i uszkodzony układ czy tylko normalne działanie.
Pozdrawiam
Też tak miałem, w momencie zmiany wartości z LO potem układ się dopasowywał w zależności od warunków, bo już nie mam Sharana. Jeżeli w takich warunkach, jak obecnie nastawisz na LO, a potem na np.18 to zacznie lecieć ciepłe powietrze przez chwile, dopóki czujnik w panelu klimatronika nie zarejestruje, że w kabinie jest już 18, nie normalne jest to wtedy gdy masz ustawione np.18, a w kabinie jest już np.22, a z nawiewów cały czas leci gorące powietrze. Trzeba pamiętać też, że poniżej 4st. na zew. klimatyzacja nie działa i że dopóki silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury, to gorące powietrze nie zostanie skierowane do kabiny, chyba, że wybierzemy właśnie aby szyba została jak najszybciej "oczyszczona". Dlatego napisałem generalnie, bo to wszystko jest zależne od temp. na zewnątrz i wew., temp. silnika, wyboru na panelu, typu auto, econ, siła nawiewu, bo np. naciskając na przycisk nadmuchu na przednią szybę nadmuch ustawia się na maksymalną wartość ale wystarczy ręcznie tą siłę zmniejszyć i już będzie inna temp. z nawiewów leciała. Dlatego też pisałem, że trzeba poobserwować, włożyć np. termometr do kabiny, drugi do nawiewów i sobie patrzeć, tego nikt za Cibie nie zrobi i nie zdiagnozuje czy to tylko Twoje subiektywne odczucia i uszkodzony układ czy tylko normalne działanie.
Pozdrawiam