Witam.
Po pierwsze używaj właściwie interpunkcji i nie używaj jednostajnego słowotoku, bo nie idzie nic zrozumieć . Po drugie, to co robiłeś, a zwłaszcza jeśli chodzi o uszczelnienia wtryskiwaczy, ma związek z Twoją awarią bo "grzebiąc" w okolicach podszybia prawdopodobnie zruszyłeś/zwarłeś instalację od podgrzewania spryskiwaczy, bardzo często występuje zwarcie w tym układzie, a on ma wspólny bezpiecznik z klimatronikiem (jeden z paru), a więc musisz zacząć od wymiany tego bezpiecznika, bodajże numer 19, a jeśli będzie go od razu przepalało to musisz odłączyć podgrzewanie spryskiwaczy i wtedy wszystko wróci do normy. Robiąc testy wykonawcze vag-iem/vcds-em sterownik "pomija ten bezpiecznik", który jest jednym z kilku zasilań klimatronika, a procedura wykorzystuje inne zasilanie/bezpiecznik klimatronika, stąd takie "zamieszanie", to jedna z tych rzeczy, która charakteryzuje daną markę i bez wiedzy o niej można się zapętlić, choć z drugiej strony w przypadku niedziałania jakiegokolwiek urządzenia w samochodzie zawsze zaczynamy od sprawdzenia bezpieczników.
Pozdrawiam
Po pierwsze używaj właściwie interpunkcji i nie używaj jednostajnego słowotoku, bo nie idzie nic zrozumieć . Po drugie, to co robiłeś, a zwłaszcza jeśli chodzi o uszczelnienia wtryskiwaczy, ma związek z Twoją awarią bo "grzebiąc" w okolicach podszybia prawdopodobnie zruszyłeś/zwarłeś instalację od podgrzewania spryskiwaczy, bardzo często występuje zwarcie w tym układzie, a on ma wspólny bezpiecznik z klimatronikiem (jeden z paru), a więc musisz zacząć od wymiany tego bezpiecznika, bodajże numer 19, a jeśli będzie go od razu przepalało to musisz odłączyć podgrzewanie spryskiwaczy i wtedy wszystko wróci do normy. Robiąc testy wykonawcze vag-iem/vcds-em sterownik "pomija ten bezpiecznik", który jest jednym z kilku zasilań klimatronika, a procedura wykorzystuje inne zasilanie/bezpiecznik klimatronika, stąd takie "zamieszanie", to jedna z tych rzeczy, która charakteryzuje daną markę i bez wiedzy o niej można się zapętlić, choć z drugiej strony w przypadku niedziałania jakiegokolwiek urządzenia w samochodzie zawsze zaczynamy od sprawdzenia bezpieczników.
Pozdrawiam