Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
problem z doladowaniem. Poszukaj na forum bo tu tego na pęczki jest. Poczytaj, zastosuj sie do rad bo mi sie juz nie chce powtarzać od nowa.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
ok ale czy szukać przyczyny w turbo czy gdzieś indziej? Sprawdzałem dzisiaj KSW i jest -3.3 czasem -2.8 czy to jest w normie?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie wiem jak sprawdzales ten kąt synchronizacji ( w jakich warunkach) no i w ktorej grupie ale mimo to nie ma to wplywu i powiazania z szalejacym doladowaniem raz na plus raz na minus.
Przyczyny podawane byly w innych tematach- czyli zapiekajaca sie geometria, gruszka skorodowana i potem N75. O ile n75 mozna sobie szybko podmienic i go wyeliminowac z mozliwych pryzczyn tak reszte musisz wymacac rączką fizycznie na aucie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
N75 podmieniony i zmian nie było gruszka ma max 6 miesiecy i pracuje bez oporu tak jak i geometrja. Rozrzad sprawdzałem w grupie 4 i w 4 tabelce na ciepłym silniku. Jedyne co zauwarzyłem to to ze auto troszeczkę lepjej przyspiesza na zimnym silniku. I jeszcze pytanie od jakich obrotów powinno startowac turbo bo u mnie około 2.3tys obr dostaje "kopa"
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Posprawdzane wszystko i nsdsl to samo. Zastanawia mnie pompa vaqum moze ona nievdaje odpowiedniego podcisnienua. Czy to miało by coscwspulbego z moim problemem?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
23-05-2013, 19:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2013, 19:08 przez wesol.)
raczej pompa vaq bedzie dobra. Masz pozny start turbiny a pozniej przeladowuje. Musi byc cos nie tak albo z geo albo ze szczelnoscia wezyków. JEszvcz emoz ebyc dziabiety ten akumulator podcisnienia albo wezyk od serwa hamulcowego. Co do turbiny to tez moz ebyc tak ze łopatki sa wywiniete w niej na kolach i tez bedzie pozno wstawac.
Jeszcze sproboj tak zrobic ze pomin N75 i daj bezposrednio podcisnienie na gruszke turbiny i zapodaj loga dyn 011 od obr 1300 do 3000 i zobacyzmy jak wtedy wstaje suszara.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Na starym turbo jak geometria sie zacibała to pokazywało bład przeładowania i auto przechodziło w tryb awaryjny. A teraz nie mam błędow. Ale jeszcze raz posprawdzam wężyki od podcisnienia
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie ma bledów bo przeladowanie trwa zaledwie chwile. Musial bybyc geo zatarta i jak bedzi eprzeladowanie trwalo wiecej jak 5 sekund to wtedy wywali błąd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Witam dzisiaj sprawdiłem przewody podcisciena i wszystko było ok, a turbo nadsl późno wstawało. Odłaczyłem i zaślepiłem przewód który idzie do akumulatora podciśnienia i widze znaczną poprawę, turbo wstaje od 1800obr. Pytanie czy zostawic zaślepiony przewód czy zmienić ten akumulator ?