Liczba postów: 33
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
0
Witam.
Zamierzam założyć instalacje lpg. Czytam opinie i dzwonie po gazownikach. Jedni mówią że wystarczy zwykła instalacja gazowa sekwencja za 2000 zł, inni proponują złoty środek np. BRC za 2500zł a jedna osoba z Wąbrzeźna która ma bardzo dobre noty mówi że samochód mam cyfrową listwę wtrysku i proponuje instalacje sekwencyjną np. firmy AC od 2800zł. Trudna sprawa. Proszę o Wasze zdanie szczególnie jeżeli ktoś ma założoną instalacje w takim samochodzie.
Liczba postów: 111
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
18-05-2013, 06:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-05-2013, 10:06 przez G.T..)
ja u siebie mam takie zabawki
-Reduktor KME TUR
-butla Bormech 55L pod auto z wielozaworem Tomasetto
-ECU to KME Nevo
-wtryski OMVL
I już 7 tysi zrobiłem bez mrudzenia. Kiedyś teś byłem najarany BRC, ale ponoć się trochę popsuło. Ważne, żeby ten co montuje robił to sumiennie. Ja nie uznaje np. wiercenia kolektora bez ściągania, pod maską chciałem mieć porządek no i gazowlotek ukryty w ciekawym miejscu. Montował mi kolega i mogę go śmiało polecic.
Astra wybijała plomby od gleby
AleHandro zapewnia KOMFORT
Liczba postów: 246
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
BRC - 50KKM I ZERO PROBLEMÓW
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
0
Zdecydowałem sie na BRC. koszt 2500zł.
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Jak się sprawuje zagazowany ATM, zamierzam założyć instalacje IV na STAGu 300P, da rade? czy coś lepszego trzeba
Kris
Liczba postów: 829
Liczba wątków: 82
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
11
Czekaj - nie kumam - w profilu masz ADY - pytasz do innego auta ?
Jeśli chodzi o wolnossaka ADY to Stag300 sprawuje mi się bardzo dobrze - jeśli chcesz pełną dokładną specyfikację bebechów to muszę zobaczyć co mi mi chłopaki przeszczepili z trupa Cordoby a co dołożyli w Sharanie
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
- Pozdrawiam - moja www - kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Hej
Fakt poprawiłem, ATM to zmodyfikowany ADY dla normy euro 4, z czasem od 2006 montowane były inne rodzaje głowic od Caddy CNG specjalnie dla wersji seryjnej z gazem.
czy ADY/ATM mają tą samą głowice?
bo stopień kompresji w katalogu jest różny, ale ta sama firma która montowała gaz do sharanaLPG nie zaleca go (ale sama montuje na życzenie z lubryfikacją zaworów) do wersji bez z poleceniem nie kręcenia go powyżej 4500obr/min na gazie
Kris
Liczba postów: 829
Liczba wątków: 82
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
11
Niestety nie znam szczegółów dot ATM, nigdy nie miałem styczności z tym silnikiem, nie umiem pomóc.
Wiem że nie jesteś blisko mnie ale może taki półśrodek by coś rozjaśnił tel niespecjalnie boli - tyrknij do gaziarza M-Gas, którego opisywałem w dziale polecam - to mądre, fajne chłopaki myślę że nawet przez tel Ci coś podpowiedzą rzetelnie.
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
- Pozdrawiam - moja www - kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Głowice są różne w tych silnikach i ta z ADY jest bardziej sprawdzona i odporna na gaz, ATM ma głowice z "miękkimi gniazdami" i ponoć czasem nie dociąga do 100tys na LPG - tak sądzi PRINS,
Mimo wszystko zainstaluje LPG
Smoku napisz co masz wszczepione i co byś wszczepił przy nowej instalacji
Kris