Liczba postów: 116
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Witam, wczoraj latałem w trase, zrobiłem troche km i przy okazjii zauważyłem że czasami jak by wskazówka obrotomierza sie czasami zacinała, zawieszała, to jest mniej więcej tak że jak przyśpieszam, to silnik ładnie wchodzi na obroty a wskazówka np. przystanie na 2 tys obrotów, silnik ma już kolo 3 tys i nagle wskazówka wskakuje na te 3 czyli na poprawne wskazania, zachowuje się tak jak by ją przytrzymać palcem i puścic ... ;/
Reszta działa ok czyli prędkościomierz, komp pokładowy i inne wskaźniki, do tej pory było wszystko ok, może ktos ma jakiś pomysł ?
Zauwazyłem jeszcze to że jak zostawie go na wolnych obrotach to silnik chodzi powiedzmy na te 850 obr a obrotomierz pokazuje ciągle prawie tysiąc obrotów hrhrh
Pozdrawiam
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
sebter a nie było ostatnio grzebane przy alternatorze?
w Diesel-ku obroty są brane z alternatora także na dzieńdobry przeczyść wtyczkę i gniazdo alternatora
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
(08-05-2013, 14:20)daneczek76 napisał(a): sebter a nie było ostatnio grzebane przy alternatorze?
w Diesel-ku obroty są brane z alternatora także na dzieńdobry przeczyść wtyczkę i gniazdo alternatora
no raczej nie w tdi bo masz przeciez i czujnik na wale a w VP masz czujnik w pompie i podaje obroty pompy a w PD'ku masz czujnik jeszcze od walka rozrzadu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 116
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Dziwne jest to, że raz działa jak trzeba a czasami sie przycina i szybko odskakuje wskazówka ;| Po wymianie zegarów działały pół roku jak trzeba a teraz szopa ... hrhrhr
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
09-05-2013, 10:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2013, 11:06 przez daneczek76.)
wesol nie jestem taki pewien do octavi VP kiedyś założyłem alternator do benzyny i obrotomierz umarł, po naprawie włożyłem stary i powrócił.
Oczywiście nie twierdze że to może być wina samej szafy , ale przeczyszczenie złącza nie zajmie długo a już zawsze do przodu.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
napewno nie jest brane z altka bo puszcznei nogi z gazu powodowaloby ze oborty by nie spadaly mimo ze faktycznie spadaja. Po cos w koncu jest to sprzegielko na alternatorze co nie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
09-05-2013, 21:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2013, 21:34 przez Scrappy.)
(09-05-2013, 21:23)wesol napisał(a): Po cos w koncu jest to sprzegielko na alternatorze co nie.
Albo nie ma tak jak mój przyjechał
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 116
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Póki co pomogło wyjęcie zegarów, wypięcie wtyczek pomachanie nimi i wsadzenie spowrotem, jeśli problem sie ponowi to pewnie wymienie silniczek od obrotka ze starych zegarów hrhrhr