10-06-2013, 21:40
To jak już chcesz taką kapitalkę robić to:
- amortyzatory,
- wszystkie silenblocki - na wahacz idą chyba po dwa,
- gumy stabilizatora
- łączniki stabilizatora
- łożysko kolumny
- sworznie zwrotnicy - trzeba się zastanowić bo może warto je też wymienić bo po wymianie trzeba regulować kąt pochylenia koła (chyba, że jakoś to tam rozwiązali, że nie ma możliwości przesunięcia sworznia - nie wiem jeszcze nie sprawdzałem) a tak ustawisz ten kąt za jednym zamachem przy wymianie amortyzatorów.
- osłony przegubów i maglownicy - trzeba zweryfikować stan bo jak już porozłączasz wszystko to może warto przy okazji wymienić...
Ogólnie to lista zrobi się całkiem pokaźna, więc lepiej zobacz co tak naprawdę dolega zawieszeniu...
PS: Oczywiście mowa o przodzie a wątek w temacie ma tył, jakoś się rozbiegło...
- amortyzatory,
- wszystkie silenblocki - na wahacz idą chyba po dwa,
- gumy stabilizatora
- łączniki stabilizatora
- łożysko kolumny
- sworznie zwrotnicy - trzeba się zastanowić bo może warto je też wymienić bo po wymianie trzeba regulować kąt pochylenia koła (chyba, że jakoś to tam rozwiązali, że nie ma możliwości przesunięcia sworznia - nie wiem jeszcze nie sprawdzałem) a tak ustawisz ten kąt za jednym zamachem przy wymianie amortyzatorów.
- osłony przegubów i maglownicy - trzeba zweryfikować stan bo jak już porozłączasz wszystko to może warto przy okazji wymienić...
Ogólnie to lista zrobi się całkiem pokaźna, więc lepiej zobacz co tak naprawdę dolega zawieszeniu...
PS: Oczywiście mowa o przodzie a wątek w temacie ma tył, jakoś się rozbiegło...
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.