01-04-2018, 21:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-04-2018, 21:54 przez andrew7800.)
Po pierwsze to obie gumy sa stosowane w SGA do drążka stabilizatora.
Co do Febi to nigdy wiecej do zawieszenia w SGA. Max Rok i wszystkie gumy na szmelc.
Co może stukać. Zamontuj kamerkę w komorze silnika i spróbuj przejechać po przeszkodzie. Wali pewno na górze, możliwe że jest nadmierny luz. Podejrzewałem też osłonę dolną bo ja czasem nią stukam.
W jakim stanie masz poduszki silnika i skrzyni? Też mogą dać podobny objaw.
Moja opinia to stuka na górze tu co masz blachę i nakrętkę na amorku. Jak szybciej przejeżdżasz przez policjanta to tam puka.
Co do Febi to nigdy wiecej do zawieszenia w SGA. Max Rok i wszystkie gumy na szmelc.
Co może stukać. Zamontuj kamerkę w komorze silnika i spróbuj przejechać po przeszkodzie. Wali pewno na górze, możliwe że jest nadmierny luz. Podejrzewałem też osłonę dolną bo ja czasem nią stukam.
W jakim stanie masz poduszki silnika i skrzyni? Też mogą dać podobny objaw.
Moja opinia to stuka na górze tu co masz blachę i nakrętkę na amorku. Jak szybciej przejeżdżasz przez policjanta to tam puka.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM